×
Insights PlayGround

Online mélyinterjú

Az NRC online mélyinterjús módszer segítségével a vásárlókból szakértők lesznek: a videós interjúkkal
nemcsak közel kerül a fogyasztókhoz, de a vásárlói gondolkodás mélyebb
megismerése segíti stratégiai céljai megvalósításában.

Ajánljuk

green-tick2 ügynökségeknek – célzott vásárlói interjúk elkészítéséhez
green-tick2marketingvezetőknek – kommunikációs üzenetek finomhangolásához
green-tick2tanácsadóknak – ügyfél-célcsoportok mélyebb megismeréséhez

Online mélyinterjúra van szüksége, ha

green-tick2célcsoportja gondolkodását szeretné jobban megismerni
green-tick2gyors videós szakértői interjúkra van szüksége
green-tick2projektív technikákat alkalmazó kvalitatív módszert keres

Ismerje meg jobban célcsoportja gondolkodását mélyinterjúval,
térbeli akadályok nélkül!

Online fórum

Online fórum platformunk a közös szolgáltatásfejlesztés legjobb módszere.

Online fókuszcsoport

Fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.

Blogger kutatás

Blog kutatásunkból kiderül, hogy a termék használatáról milyen véleményeket oszt meg a fogyasztó.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap