×

OTC

A vény nélkül kapható készítmények piacán elengedhetetlen a fogyasztói igények rendszeres feltérképezése. A szezonális kérdések felderítésében a gyors és költséghatékony kutatások (Omnibusz), a termékfejlesztésben a leginnovatívabb árteszt (ACBC conjoint), a komplex reklámtesztekhez az online kvalitatív kutatás (Online fókuszcsoport) nyújt megoldást.

Legfrissebb kutatási hírek

05
Már

TARGET NOW - VILLÁMGYORS KUTATÁSI SZOLGÁLTATÁS

Startol a tarGet now 2020. márciusától: a Netpanel-Kantar Hoffmann közös szupergyors kutatási megoldásával eredmények akár 3 napon belül!
08
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK - A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az...

Tudjon meg többet a fogyasztókról!

Omnibusz kutatások

A költséghatékony és gyors online kutatás rövid kérdésblokkok esetén ideális megoldás.

ACBC conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Online fókuszcsoport

Innovatív online fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


boiron egis richter-gedeon tevahazipatika-com
Share via
Copy link
Powered by Social Snap