×

OTC

A vény nélkül kapható készítmények piacán elengedhetetlen a fogyasztói igények rendszeres feltérképezése. A szezonális kérdések felderítésében a gyors és költséghatékony kutatások (Omnibusz), a termékfejlesztésben a leginnovatívabb árteszt (ACBC conjoint), a komplex reklámtesztekhez az online kvalitatív kutatás (Online fókuszcsoport) nyújt megoldást.

Legfrissebb kutatási hírek

08
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK - A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az...
05
nov

20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével,...

Tudjon meg többet a fogyasztókról!

Omnibusz kutatások

A költséghatékony és gyors online kutatás rövid kérdésblokkok esetén ideális megoldás.

ACBC conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Online fókuszcsoport

Innovatív online fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

ügyvezető igazgató

E-mail üzenet írása

“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Módszertani és innovatív megoldásokkal, kutatási tanácsadással kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”

boiron egis richter-gedeon tevahazipatika-com
Share via
Copy link
Powered by Social Snap