×

OTC

A vény nélkül kapható készítmények piacán elengedhetetlen a fogyasztói igények rendszeres feltérképezése. A szezonális kérdések felderítésében a gyors és költséghatékony kutatások (Omnibusz), a termékfejlesztésben a leginnovatívabb árteszt (ACBC conjoint), a komplex reklámtesztekhez az online kvalitatív kutatás (Online fókuszcsoport) nyújt megoldást.

Legfrissebb kutatási hírek

07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...
30
ápr

ACBC - Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében...

Tudjon meg többet a fogyasztókról!

Omnibusz kutatások

A költséghatékony és gyors online kutatás rövid kérdésblokkok esetén ideális megoldás.

ACBC conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Online fókuszcsoport

Innovatív online fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

ügyvezető igazgató

“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Módszertani és innovatív megoldásokkal, kutatási tanácsadással kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”

boiron egis richter-gedeon tevahazipatika-com
Share via
Copy link