×

Pandémia: lakossági várakozások & változás a fogyasztási szokásokban

2020. áprilisában startolt az NRC Pandémia Hangulat Index trackingje. A kutatássorozat keretében 1000 fős, a 18-65 éves lakosság összetételét megbízhatóan reprezentáló mintán háromhetente végzünk online felméréseket.
Az alapmodul kérdései a lakossági hangulat, attitűdök, várakozások feltérképezésére szolgálnak, emellett pedig – ezekkel az eredményekkel együtt elemezhető módon – exkluzív megkérdezéseket is végünk előfizető ügyfeleink számára.
Megbízónk rugalmasan eldönthetik, hogy hány kutatási hullámba csatlakoznak be saját kérdésekkel, illetve hogy igényelnek-e extra elemzéseket vagy egyéni online klvalitatív kutatást.

Exkluzív kérdések

10 vagy több zárt kérdés feltevésére előfizető megbízóink a hat extra téma elemzését automatikusan megkapják. Ennél kisebb számú kérdést omnibusz kérdésáron szerepeltetünk a kutatássorozatban. Az exkluzív kérdések megfogalmazásban maximális kutatói segítséget nyújtunk.

Egyedi online kvalitatív kutatások

A járványhelyzet kapcsán is elmondható, hogy egy-egy téma esetében szükséges a “miért”-ek kvalitatív vizsgálata a kérdőíves vizsgálódás mellett. Az NRC nemcsak tapasztalt kvalitatív szakemberekkel, de saját fejlesztésű online kvalitatív szoftverrel áll megbízói rendelkezésére.

Extra elemzések: 6 téma, kvalitatív háttérkutatások

A koronavírus miatt kialakult szituációban életünk számos területén jelentős változásokkal nézünk szembe. Munkaerőpiac, fogyasztás, a digitális munkavégzés, vásárlás, szórakozás, ügyintézés: mind olyan témák, melyeket Pandémia trackingünkben behatóbban is vizsgálunk.

Stratégia- és döntéstámogatás idősoros adatokkal

A lakosság körében mért, pandémia-helyzethez kapcsolódó érintettségi és várakozási indexek követését ingyenesen hozzáférhetővé tettük az erre regisztráló vállalatoknak. A több alaptéma mentén végzett részletes elemzésekre, exkluzív kérdésfeltevésre pedig rugalmas konstrukcióban lehet előfizetni.

Online kvalitatív elemzések- szakértőktől

Az NRC 2014 óta végez online kutatásokat ügyfelei számára. Saját szoftverünk (IMR platform) fejlesztése 2 éve folyamatos. Kutatóink már a járványhelyzetet megelőzően is rendelkeztek tapasztalattal az online mélyinterjúk, fókuszcsoportok megtarásában, elemzésében.

Inforgrafika, dasboard, egyedi output

Előfizetőinknek lehetősége van olyan átadandó outputok igénylésére is, amelyek segítenek a PR kommunikációban. Grafikusaink és adatvizualizációban tapasztalt kutatóink infografikák, sajtóanyagok, online dashboardok készítésével állnak ügyfeleink rendelkezésére.

TÖLTSE LE KUTATÁSI ISMERTETŐNKET!

Tovább a letöltéshez

Alap témakörök

Ismerje meg az alap kérdőív témaköreit! Friss adataink háromhetente támpontot nyújthatnak vállalati döntéseihez.

Hat extra elemzés előfizetőknek

Tudjon meg többet arról, milyen extra témaköröket vizsgálunk még!

Kvalitatív lehetőségek

Ön a a kialakult helyzet kapcsán milyen témát vizsgálna meg részletesebben?

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap