×

Pénzügy

A változatos gazdasági környezet ügyféligényeihez igazodó pénzügyi és biztosítási szektor innovatív kutatási megoldásokat kíván: szenzitív adatok, akár prémium szegmensek diszkrét vizsgálata (Online mélyinterjú), a szolgáltatásfejlesztés
és portfólió összeállítás (ACBC Conjoint), ügyfélelégedettség mérés (Customer Instant Feedback).

Legfrissebb kutatási hírek

17
nov

Mi és a koronavírus. Egy fordulatos történet 2020-ból.

Molnár Zoltán senior kutató visszatekintése az NRC tavasz óta futó koronavírus kutatássorozatának adataira és a lakossági attitűdök alakulására. Letölthető...
13
nov

NRC koronavírus elemzések háromhetente

Koronavírus kutatás és elemzés: rendszeres háromheti kutatásunk, melynek alaperedményei az erre feliratkozóknak ingyenesek. Érdemes csatlakozni a jól értesültek egyre...
01
júl

NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?
01
júl

Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?

A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb...


Olvasson tovább!

“Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak”

Interjú Ferenczhalmy Bálinttal, az OPT Bank piackutatási vezetőjével
Tovább

Online mélyinterjú

A hagyományos mélyinterjúk és az online kutatás előnyeit ötvöző megoldás.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Ügyfélelégedettség mérés

Customer Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


cofidisbudapestbankotp-bankgeneralikhbank
Share via
Copy link
Powered by Social Snap