×

Pénzügy

A változatos gazdasági környezet ügyféligényeihez igazodó pénzügyi és biztosítási szektor innovatív kutatási megoldásokat kíván: szenzitív adatok, akár prémium szegmensek diszkrét vizsgálata (Online mélyinterjú), a szolgáltatásfejlesztés
és portfólió összeállítás (ACBC Conjoint), ügyfélelégedettség mérés (Customer Instant Feedback).

Legfrissebb kutatási hírek

01
Júl

NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?
01
Júl

Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?

A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb...
02
jún

ONLINE KVALITATÍV MÓDSZEREK - MELYIKET VÁLASSZAM?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.
19
máj

MOBILETNOGRÁFIAI KUTATÁSOK

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? - Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló...


Olvasson tovább!

“Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak”

Interjú Ferenczhalmy Bálinttal, az OPT Bank piackutatási vezetőjével
Tovább

Online mélyinterjú

A hagyományos mélyinterjúk és az online kutatás előnyeit ötvöző megoldás.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Ügyfélelégedettség mérés

Customer Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


cofidisbudapestbankotp-bankgeneralikhbank
Share via
Copy link
Powered by Social Snap