×

Pénzügy

A változatos gazdasági környezet ügyféligényeihez igazodó pénzügyi és biztosítási szektor innovatív kutatási megoldásokat kíván: szenzitív adatok, akár prémium szegmensek diszkrét vizsgálata (Online mélyinterjú), a szolgáltatásfejlesztés
és portfólió összeállítás (ACBC Conjoint), ügyfélelégedettség mérés (Customer Instant Feedback).

Legfrissebb kutatási hírek

22
nov

Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya

Infografikára tettünk néhány adatot, és a tanulmány témaköreinek listáját.
19
szept

Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma

Szeptember 28-ig még van lehetőség egyedi kérdéseket is betenni a kérdőívbe.
25
júl

Még egyszer az ügyfélélményről

Évadzáró adásunkban azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben.
30
jún

Ügyfélélmény a hazai nagyvállalatoknál

Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban?


Olvasson tovább!

“Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak”

Interjú Ferenczhalmy Bálinttal, az OPT Bank piackutatási vezetőjével
Tovább

Online mélyinterjú

A hagyományos mélyinterjúk és az online kutatás előnyeit ötvöző megoldás.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Ügyfélelégedettség mérés

Customer Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


cofidisbudapestbankotp-bankgeneralikhbank
Share via
Copy link
Powered by Social Snap