×
1
dec

Készpénzkímélő fizetési megoldások

Ma már senki sem ütközik meg azon, ha a pénztárnál kígyó­zó sor elején álló a bankkártyás fizetést választja, a sor vége felől hallatszik ugyan némi moraj, de a tranzakció tényleg egy perc alatt véget ér. A mágnescsíkokat chipek váltják, sőt a plasztikot néhányan már csak meglengetik a terminál előtt, vagy éppen órájukat, felmatricázott kulcstartójukat tartják …

21
dec

A mi kenyerünk java?

Öngondoskodás Magyarországon Az előrejelzések szerint 2050-re a 65 éven felüli népesség az aktív korú népesség 50 százalékát teszi majd ki, azaz ha mindenki dolgozna, akkor is mindössze két aktív korú jutna egy nyugdíjasra. Hogyan lesz képes megbirkózni a magyar társadalom az idősek eltartásának kihívásaival? Miből és hogyan fogunk megélni nyugdíjas korunkban? Jelenleg az aktív korú …

19
dec

Sárga csekk és párnaciha

„A pénz jön és megy: a különbség csak annyi, hogy könnyebben megy, mint ahogyan jön…” (Comenius)Mégis hogyan jön és hogyan megy? Bankkártyára, folyószámlára, postástól? Sárga csekken, készpénzátutalással, bankkártyával fizetve, online bankolással vagy okostelefonos alkalmazáson keresztül? És mi marad belőle? Kutatásunkban a 18‒75 év közötti internetezők pénzügyeit vizsgáltuk.Használjuk, de nem mindig tudunk róla A különböző pénzügyi …

13
dec

Interjú Ferenczhalmy Bálinttal

Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak Kőszegi András interjúja Ferenczhalmy Bálinttal. Ferenczhalmy Bálint jelenlegi feladata az OTP Bank piackutatási tevékenységének szakmai irányítása. Ennek megfelelően az ő felelőssége, hogy a kutatások megfeleljenek a szakmai követelményeknek (megfelelő módszertan), az információk hatékonyan jussanak el az érintettekhez (megfelelő outputok és csatornák) és mindez a rendelkezésre álló kutatási budget …

11
dec

Netbankok – A pénzügyintézés jövője

A jelenlegi gazdasági helyzet a pénzügyi piac minden szereplőjét rákényszeríti a költségek lefaragására. A kiadások csökkentésére az egyik leghatásosabb megoldás az online felületen keresztüli ügyintézés, azaz a netbanki szolgáltatás nagyobb fokú elterjesztése lehet. De mivel tudnak a bankok még több ügyfelet rávenni arra, hogy pénzügyeik intézéséhez elsősorban az online felületeket válasszák? Az utóbbi években a …

Page 6 of 7