×

Fókuszban a szolgáltatóváltás és a váltást előidéző okok

„Mi vonz oda? Mi taszít el?”

A SWITCH elemzésben azt vizsgáljuk, hogy milyen élmények mozdítják egy adott szolgáltató lecserélése felé az ügyfeleket. Az országos, több szektort érintő kutatásból arra is választ kapunk, hogy milyen élethelyzetekben, milyen élethelyzethez köthető fordulópontoknál nagyobb az esély a fogyasztóknál a szolgáltatóváltásra. Az NRC 2020 év elején indított legújabb szindikált kutatásának és elemzésének középpontjában alapvetően a banki, biztosítói és telekommunikációs szektorok állnak. Feltárjuk és elemezzük azokat élethelyzeteket, körülményeket, élményeket, motivációkat és információkat, amelyek a váltás melletti döntést érdemben befolyásolhatják.

Milyen közvetlen impulzusok állnak a váltások mögött? Milyen előzmények vannak, amelyek miatt a közvetlen impulzus táptalajra talál?  Mik a régi szolgáltatótól eltaszító és mik az új szolgáltató felé mozdító hatások? Hol tájékozódnak a váltást tervezők, milyen befolyásoló hatásokról beszélhetünk? Hogyan alakul a végső döntés? Mik a mérlegelt váltási kockázatok? Mennyire elégedettek a váltással, akik lecserélték szolgáltatójukat? Ilyen, és ehhez hasonló kérdéseket válaszol meg 2020. márciusában elkészülő elemzésünk.

Szívesen szolgálunk további információval a SWITCH elemzésről: >> AJÁNLATKÉRÉS

A SWITCH 2020 elemzés segíti:

green-tick2a banki, pénzügyi, biztosítási és telekommunikációs területen az ügyfélszerzésért és ügyfélmegtartásért felelős szakemberek munkáját
green-tick2a termékek igénybevételéhez kapcsolódó folyamatok és ügyfélélmény fejlesztését
green-tick2a márka- és termékkommunikációval foglalkozó szakemberek tevékenységét

A SWITCH 2020 elemzésre van szüksége, ha

green-tick2új ügyfélszerzési lehetőségek azonosítását és kidolgozását tűzi ki célul, valós ügyfél-feedback alapján

green-tick2az ügyfél-elvándorlás kezeléséhez, csökkentéséhez és a folyamatok optimalizálásához keres fogódzókat
green-tick2a piac előtt szeretne járni a hatékony termék-kommunikáció és ügyfélkezelés alakításában

RENDELJE MEG MOST AZ NRC SWITCH 2020 SZOLGÁLTATÓVÁLTÁS ELEMZÉSÉT!

Az NRC SWITCH elemzésének témáiról, módszertanáról, és az elemzés díjáról többet is megtudhat letölthető tájékoztató anyagunkból:

PREZENTÁCIÓ MEGNYITÁS!

Témakörök

A szolgáltatóváltás

A váltás gyakorisága. A váltás körülményei. Váltási irányok.

A váltás előzményei, befolyásoló hatások

A váltás közvetlen előzményei. Taszító és hívó hatások. Tájékozódás, befolyásoló tényezők.

A döntés

Befolyásoló hatások, kockázatok mérlegelése. A végső döntés. Elégedettség az új szolgáltatóval.

Legfrissebb NRC hírek

19
feb

EVOLUTION KONFERENCIA: HÁROM NRC ELŐADÁS

Az NRC évről évre képviselteti magát az Evolution Konferencián, idén is érdekes témával jelentkezünk a rangos szakmai eseményen.
06
feb

SOCIAL MEDIA KONFERENCIA 2020: Kurucz Imre előadása

Az NRC idei témája a Social Media 2020 Konferencián: Az X, az Y és a Z generáció social media...
31
jan

EZ A REKLÁMFILM MINDEN KOROSZTÁLYNAK TETSZETT

Spotlight reklámteszt az NRC-től videós elemzéssel: A Locomotiv GT 1975-ös albumán megjelent és mindenki által ismert és szeretett „Neked...
20
jan

ÉRTÉKESÍTÉSI TRENDEK 2020 KONFERENCIA - Letölthető NRC prezentáció!

Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatójának előadása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara és Piac és Profit Konferenciaközpont szervezésében tartott...

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

“20 éve dolgozom piackutatási területen. 2006-tól kezdődően a pénzügyi szektor kutatásaira specializálódtam, majd 2010-től multinacionális banki környezetben ügyfél-elégedettség mérési osztályvezetőként dolgoztam. 2017-től ugyancsak pénzügyi szolgáltatási területen foglalkoztam az ügyfélélmény mérésekhez kapcsolódó kutatásokkal, KPI-okkal, elemzésekkel és ezek belső kommunikációjával”

Az NRC kutatásaihoz infografikákat is készít. Nézze meg az erről szóló összefoglaló videónkat!. VIDEÓ MEGNÉZÉSE!

magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap