„Mi vonz oda? Mi taszít el?”
A SWITCH elemzésben azt vizsgáljuk, hogy milyen élmények mozdítják egy adott szolgáltató lecserélése felé az ügyfeleket. Az országos, több szektort érintő kutatásból arra is választ kapunk, hogy milyen élethelyzetekben, milyen élethelyzethez köthető fordulópontoknál nagyobb az esély a fogyasztóknál a szolgáltatóváltásra. Az NRC 2020 év elején indított legújabb szindikált kutatásának és elemzésének középpontjában alapvetően a banki, biztosítói és telekommunikációs szektorok állnak. Feltárjuk és elemezzük azokat élethelyzeteket, körülményeket, élményeket, motivációkat és információkat, amelyek a váltás melletti döntést érdemben befolyásolhatják.
Milyen közvetlen impulzusok állnak a váltások mögött? Milyen előzmények vannak, amelyek miatt a közvetlen impulzus táptalajra talál? Mik a régi szolgáltatótól eltaszító és mik az új szolgáltató felé mozdító hatások? Hol tájékozódnak a váltást tervezők, milyen befolyásoló hatásokról beszélhetünk? Hogyan alakul a végső döntés? Mik a mérlegelt váltási kockázatok? Mennyire elégedettek a váltással, akik lecserélték szolgáltatójukat? Ilyen, és ehhez hasonló kérdéseket válaszol meg 2020. márciusában elkészülő elemzésünk.
a banki, pénzügyi, biztosítási és telekommunikációs területen az ügyfélszerzésért és ügyfélmegtartásért felelős szakemberek munkájáta termékek igénybevételéhez kapcsolódó folyamatok és ügyfélélmény fejlesztéséta márka- és termékkommunikációval foglalkozó szakemberek tevékenységét
új ügyfélszerzési lehetőségek azonosítását és kidolgozását tűzi ki célul, valós ügyfél-feedback alapján
az ügyfél-elvándorlás kezeléséhez, csökkentéséhez és a folyamatok optimalizálásához keres fogódzókata piac előtt szeretne járni a hatékony termék-kommunikáció és ügyfélkezelés alakításában
A váltás gyakorisága. A váltás körülményei. Váltási irányok.
A váltás közvetlen előzményei. Taszító és hívó hatások. Tájékozódás, befolyásoló tényezők.
Befolyásoló hatások, kockázatok mérlegelése. A végső döntés. Elégedettség az új szolgáltatóval.
Megosztás: