×

Fókuszban a szolgáltatóváltás és a váltást előidéző okok

„Mi vonz oda? Mi taszít el?”

A SWITCH elemzésben azt vizsgáljuk, hogy milyen élmények mozdítják egy adott szolgáltató lecserélése felé az ügyfeleket. Az országos, több szektort érintő kutatásból arra is választ kapunk, hogy milyen élethelyzetekben, milyen élethelyzethez köthető fordulópontoknál nagyobb az esély a fogyasztóknál a szolgáltatóváltásra. Az NRC 2020 év elején indított legújabb szindikált kutatásának és elemzésének középpontjában alapvetően a banki, biztosítói és telekommunikációs szektorok állnak. Feltárjuk és elemezzük azokat élethelyzeteket, körülményeket, élményeket, motivációkat és információkat, amelyek a váltás melletti döntést érdemben befolyásolhatják.

Milyen közvetlen impulzusok állnak a váltások mögött? Milyen előzmények vannak, amelyek miatt a közvetlen impulzus táptalajra talál?  Mik a régi szolgáltatótól eltaszító és mik az új szolgáltató felé mozdító hatások? Hol tájékozódnak a váltást tervezők, milyen befolyásoló hatásokról beszélhetünk? Hogyan alakul a végső döntés? Mik a mérlegelt váltási kockázatok? Mennyire elégedettek a váltással, akik lecserélték szolgáltatójukat? Ilyen, és ehhez hasonló kérdéseket válaszol meg 2020. márciusában elkészülő elemzésünk.

Szívesen szolgálunk további információval a SWITCH elemzésről: >> AJÁNLATKÉRÉS

A SWITCH 2020 elemzés segíti:

green-tick2a banki, pénzügyi, biztosítási és telekommunikációs területen az ügyfélszerzésért és ügyfélmegtartásért felelős szakemberek munkáját
green-tick2a termékek igénybevételéhez kapcsolódó folyamatok és ügyfélélmény fejlesztését
green-tick2a márka- és termékkommunikációval foglalkozó szakemberek tevékenységét

A SWITCH 2020 elemzésre van szüksége, ha

green-tick2új ügyfélszerzési lehetőségek azonosítását és kidolgozását tűzi ki célul, valós ügyfél-feedback alapján

green-tick2az ügyfél-elvándorlás kezeléséhez, csökkentéséhez és a folyamatok optimalizálásához keres fogódzókat
green-tick2a piac előtt szeretne járni a hatékony termék-kommunikáció és ügyfélkezelés alakításában

RENDELJE MEG MOST AZ NRC SWITCH 2020 SZOLGÁLTATÓVÁLTÁS ELEMZÉSÉT!

Az NRC SWITCH elemzésének témáiról, módszertanáról, és az elemzés díjáról többet is megtudhat letölthető tájékoztató anyagunkból:

PREZENTÁCIÓ MEGNYITÁS!

 

Témakörök

 

A szolgáltatóváltás

A váltás gyakorisága. A váltás körülményei. Váltási irányok.

 

A váltás előzményei, befolyásoló hatások

A váltás közvetlen előzményei. Taszító és hívó hatások. Tájékozódás, befolyásoló tényezők.

 

A döntés

Befolyásoló hatások, kockázatok mérlegelése. A végső döntés. Elégedettség az új szolgáltatóval.

Legfrissebb NRC hírek

02
ápr

MÉLYINTERJÚK ONLINE: CHAT vs. VIDEO vs. VOICE

Chat alapú, videós és voice alapú online interjúzás összevetése, jellemzői. A legtöbb insightot a legnagyobb költséghatékonysággal.
31
Már

ONLINE MÉLYINTERJÚK – DISTANCE INTERVIEWING

Korábban az online fókuszcsoportokat, a chat vs. voice módszert mutattuk be, mostani cikkünkben pedig a személyes (one-on-one) interjúzás új...
25
Már

FÓKUSZCSOPORT CHAT VS VOICE

Chat alapú és voice alapú fókuszcsoportok összevetése: jellemzők, előnyök-hátrányok, különbségek | online kvalitatív kutatások az NRC-nél.
05
Már

TARGET NOW - VILLÁMGYORS KUTATÁSI SZOLGÁLTATÁS

Startol a tarGet now 2020. márciusától: a Netpanel-Kantar Hoffmann közös szupergyors kutatási megoldásával eredmények akár 3 napon belül!

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap