×

Nagy személyi kölcsön kutatás

Korábbi kutatási adatok tanúsága szerint a személyi kölcsönt felvevők 80%-ánál legfeljebb néhány hónappal a hitelfelvétel előtt merül fel a kölcsön gondolata. Úgy gondoljuk, hogy fogyasztói gondolkodást és a döntést befolyásoló tényezőket leginkább valós példákon, konkrét élethelyzeteken keresztül lehetséges megismerni. Számos kutatás az „affinis” vagyis személyi hitelt tervező vagy azt el nem utasító bankolók véleményének megismerésére törekszik, ezek segítségével azonban kevésbé tudjuk megragadni a valós, adott helyzetben kialakuló viselkedésmintákat, vagyis a tényleges fogyasztói döntéseket és ezek okait. Kutatásunkkal mi éppen ezek mélyebb megértésére törekedtünk.

Kutatásunk segít

green-tick2a marketingvezetőknek – a célcsoportra szabott marketingterv kidolgozásában
green-tick2termékfejlesztőknek – szegmensekre szabott termékekkoncepciók megalkotásában
green-tick2értékesítőknek – a potenciális célcsoportok elérésében

Erre az elemzésre van szüksége, ha

green-tick2tudni szeretné az egyes célcsoportok miért vesznek fel személyi hitelt
green-tick2szeretné megismerni a személyi kölcsön elutasítások okait
green-tick2célcsoportra szabott termékeket szeretne fejleszteni

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ

NRC SZEMÉLYI KÖLCSÖN 2019 RIPORTJÁT!

Ha kíváncsi az NRC Személyi Kölcsön kutatásának moduljaira, a kérdőív tematikájára és az elemzés díjára, akkor töltse le részletes tájékoztató anyagunkat! A megrendelést követően azonnal küldjük az elkészült elemzést!

PREZENTÁCIÓ MEGNYITÁS!

Elemzési modulok

Személyi kölcsön felvétel

Kik és mikor veszik fel? Hogyan döntenek róla? Mik az alternatívái, ki/mi befolyásolja a végső döntést?

Hitelcélok: mire? mikor?

Milyen események, célok mozgatják a hitelfelvevőket? Váratlan helyzetek vs halaszthatóság.

Tájékozódás a hitelről

Mi alapján választunk? Mik a fő döntésbefolyásoló paraméterek? Informálódás saját és idegen banknál.

Saját vagy nem saját bank?

Hitelkiajánlás meglévő ügyfeleknek vs új ügyfél akvizíciós lehetőségek. A nem banki hitelnyújtók megítélése.

Kölcsön felvevők négy fő típusa

Szegmensek hitelcél, élethelyzet és egzisztenciális körülmények alapján. Típusonként piacszimuláció.

A jó hitelajánlat elemei

A döntési szempontok súlya: ACBC conjoint elemzés, szcenáriók összevetése.

Legfrissebb pénzügyi hírek

01
Júl

NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?
01
Júl

Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?

A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb...
02
jún

ONLINE KVALITATÍV MÓDSZEREK - MELYIKET VÁLASSZAM?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.
19
máj

MOBILETNOGRÁFIAI KUTATÁSOK

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? - Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló...

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap