×

Nagy személyi kölcsön kutatás

Korábbi kutatási adatok tanúsága szerint a személyi kölcsönt felvevők 80%-ánál legfeljebb néhány hónappal a hitelfelvétel előtt merül fel a kölcsön gondolata. Úgy gondoljuk, hogy fogyasztói gondolkodást és a döntést befolyásoló tényezőket leginkább valós példákon, konkrét élethelyzeteken keresztül lehetséges megismerni. Számos kutatás az „affinis” vagyis személyi hitelt tervező vagy azt el nem utasító bankolók véleményének megismerésére törekszik, ezek segítségével azonban kevésbé tudjuk megragadni a valós, adott helyzetben kialakuló viselkedésmintákat, vagyis a tényleges fogyasztói döntéseket és ezek okait. Kutatásunkkal mi éppen ezek mélyebb megértésére törekedtünk.

Kutatásunk segít

green-tick2a marketingvezetőknek – a célcsoportra szabott marketingterv kidolgozásában
green-tick2termékfejlesztőknek – szegmensekre szabott termékekkoncepciók megalkotásában
green-tick2értékesítőknek – a potenciális célcsoportok elérésében

Erre az elemzésre van szüksége, ha

green-tick2tudni szeretné az egyes célcsoportok miért vesznek fel személyi hitelt
green-tick2szeretné megismerni a személyi kölcsön elutasítások okait
green-tick2célcsoportra szabott termékeket szeretne fejleszteni

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ

NRC SZEMÉLYI KÖLCSÖN 2019 RIPORTJÁT!

Ha kíváncsi az NRC Személyi Kölcsön kutatásának moduljaira, a kérdőív tematikájára és az elemzés díjára, akkor töltse le részletes tájékoztató anyagunkat! A megrendelést követően azonnal küldjük az elkészült elemzést!

PREZENTÁCIÓ MEGNYITÁS!

Elemzési modulok

Személyi kölcsön felvétel

Kik és mikor veszik fel? Hogyan döntenek róla? Mik az alternatívái, ki/mi befolyásolja a végső döntést?

Hitelcélok: mire? mikor?

Milyen események, célok mozgatják a hitelfelvevőket? Váratlan helyzetek vs halaszthatóság.

Tájékozódás a hitelről

Mi alapján választunk? Mik a fő döntésbefolyásoló paraméterek? Informálódás saját és idegen banknál.

Saját vagy nem saját bank?

Hitelkiajánlás meglévő ügyfeleknek vs új ügyfél akvizíciós lehetőségek. A nem banki hitelnyújtók megítélése.

Kölcsön felvevők négy fő típusa

Szegmensek hitelcél, élethelyzet és egzisztenciális körülmények alapján. Típusonként piacszimuláció.

A jó hitelajánlat elemei

A döntési szempontok súlya: ACBC conjoint elemzés, szcenáriók összevetése.

Legfrissebb pénzügyi hírek

05
Már

TARGET NOW - VILLÁMGYORS KUTATÁSI SZOLGÁLTATÁS

Startol a tarGet now 2020. márciusától: a Netpanel-Kantar Hoffmann közös szupergyors kutatási megoldásával eredmények akár 3 napon belül!
27
nov

AZ NRC AZ INTERNET HUNGARY 2019 KONFERENCIÁN - Letölthető prezentáció!

Az online fizetés szép új világa Revolut és társai, avagy nem banki pénzügyi szolgáltatók a fogyasztók szemében Online kvalitatív...
25
nov

ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK

Az online vásárlások trendjeit az NRC a 2000-es évek eleje óta vizsgálja. A 2018 első negyedévében indított, célzott E-Commerce...
25
nov

PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI

Az NRC Digi@Bank Monitor pénzügyi és fintech elemzésének külön is megvásárolható Bulletin elemzéseit foglaltuk össze infografikán: szemezgessen főcímeinkből! Néhány...

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap