×

Nagy személyi kölcsön kutatás

Korábbi kutatási adatok tanúsága szerint a személyi kölcsönt felvevők 80%-ánál legfeljebb néhány hónappal a hitelfelvétel előtt merül fel a kölcsön gondolata. Úgy gondoljuk, hogy fogyasztói gondolkodást és a döntést befolyásoló tényezőket leginkább valós példákon, konkrét élethelyzeteken keresztül lehetséges megismerni. Számos kutatás az „affinis” vagyis személyi hitelt tervező vagy azt el nem utasító bankolók véleményének megismerésére törekszik, ezek segítségével azonban kevésbé tudjuk megragadni a valós, adott helyzetben kialakuló viselkedésmintákat, vagyis a tényleges fogyasztói döntéseket és ezek okait. Kutatásunkkal mi éppen ezek mélyebb megértésére törekedtünk.

Kutatásunk segít

green-tick2a marketingvezetőknek – a célcsoportra szabott marketingterv kidolgozásában
green-tick2termékfejlesztőknek – szegmensekre szabott termékekkoncepciók megalkotásában
green-tick2értékesítőknek – a potenciális célcsoportok elérésében

Erre az elemzésre van szüksége, ha

green-tick2tudni szeretné az egyes célcsoportok miért vesznek fel személyi hitelt
green-tick2szeretné megismerni a személyi kölcsön elutasítások okait
green-tick2célcsoportra szabott termékeket szeretne fejleszteni

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ

NRC SZEMÉLYI KÖLCSÖN 2019 RIPORTJÁT!

Ha kíváncsi az NRC Személyi Kölcsön kutatásának moduljaira, a kérdőív tematikájára és az elemzés díjára, akkor töltse le részletes tájékoztató anyagunkat! A megrendelést követően azonnal küldjük az elkészült elemzést!

PREZENTÁCIÓ MEGNYITÁS!

Elemzési modulok

Személyi kölcsön felvétel

Kik és mikor veszik fel? Hogyan döntenek róla? Mik az alternatívái, ki/mi befolyásolja a végső döntést?

Hitelcélok: mire? mikor?

Milyen események, célok mozgatják a hitelfelvevőket? Váratlan helyzetek vs halaszthatóság.

Tájékozódás a hitelről

Mi alapján választunk? Mik a fő döntésbefolyásoló paraméterek? Informálódás saját és idegen banknál.

Saját vagy nem saját bank?

Hitelkiajánlás meglévő ügyfeleknek vs új ügyfél akvizíciós lehetőségek. A nem banki hitelnyújtók megítélése.

Kölcsön felvevők négy fő típusa

Szegmensek hitelcél, élethelyzet és egzisztenciális körülmények alapján. Típusonként piacszimuláció.

A jó hitelajánlat elemei

A döntési szempontok súlya: ACBC conjoint elemzés, szcenáriók összevetése.

Legfrissebb pénzügyi hírek

15
nov

Online vásárlás: trendek a 2000-es évektől

E-kereskedelem alakulása, online vásárlás trendjei. Melyek a gyakran vásárolt termékkategóriák, mik az online vásárlók elvárásai, attitűdjei
08
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK - A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az...
05
nov

20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével,...
11
jún

SZEMÉLYI KÖLCSÖN – AKIK (EDDIG) NEMET MONDTAK RÁ

A személyi kölcsönt hirdető számos TV reklám és plakát közepette csábítóvá válhat a gondolata egy új autónak, mosógépnek vagy...

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

“20 éve dolgozom piackutatási területen. 2006-tól kezdődően a pénzügyi szektor kutatásaira specializálódtam, majd 2010-től multinacionális banki környezetben ügyfél-elégedettség mérési osztályvezetőként dolgoztam. 2017-től ugyancsak pénzügyi szolgáltatási területen foglalkoztam az ügyfélélmény mérésekhez kapcsolódó kutatásokkal, KPI-okkal, elemzésekkel és ezek belső kommunikációjával”

Az NRC kutatásaihoz infografikákat is készít. Nézze meg az erről szóló összefoglaló videónkat!. VIDEÓ MEGNÉZÉSE!

magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap