
Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Telekom
Kik és miért gondolkodnak szolgáltatóváltáson? Hogyan tudod javítani az ügyfélélményt? Milyen új szolgáltatások lesznek sikeresek?

Kereskedelem
Melyek azok a trendek, amelyek átformálják a kereskedelmet? Hogyan tudják megtartani az üzletláncok a vásárlóikat? Mit keres a vásárló?

Ügynökségek
Adatokkal, információkkal segítjük az ügynökségi partnereink sikerét tracking, ad-hoc vagy omnibusz kutatásaink segítségével.

Média
Az újság, a rádió, a televízió, a streaming és az online piaci felhasználókról teljes képet nyújtunk ügyfeleink számára.

FMCG
Márkaismertség, csomagolástesztek, otthoni terméktesztek innovatív módszerekkel segítjük partnereinket termékeik fejlesztésében.

Közlekedés, utazás
Utazás, turizmus és minden jármű amit használ a lakosság. Ismerd meg a felhasználói és utazási szokásokat tracking kutatásaink segítségével.
Szociológia és média szakon végeztem az ELTE–n, 23 éve dolgozom a piackutatás területén.
A kezdeti években a McCann Ericksonnál, a Figyelőnél, az induló Internettonál, majd közel tíz évig a Telekomnál dolgoztam. Ez utóbbinál kezdetben kutatóként, majd piackutatási vezetőként dolgoztam.
Legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyféloldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel. A munka mellett kedvenc elfoglaltságom a kamaszkor, ezért is indítottam hét éve az Anyapara oldalt, aminek kapcsán négy éve foglalkozom kamasz-szülő mediációval.
Az elmúlt tíz évben rengeteget változott a piac, az ügyfelek igényei, a mi kompetenciánk, szakértelmünk és felelősségünk egyaránt. Ez egy olyan cég, amely ezidáig mindig meg tudott újulni, van önbizalma, de mégsem nagyképű.

Pszichológus helyett AI?
Esther Perel pszichoterapeuta és a New York Times bestseller-írója napjaink egyik legélesebb és legeredetibb hangja a modern kapcsolatok terén. Szeptemberben Budapesten, a BrainBar-on adott elő. Szücs Szilvi írása.

Stresszesek vagyunk, de igyekszünk jól levezetni
A 18-65 éves hazai lakosság 30%-a több időt tölt mostanában elmélyülős, bíbelődős szabadidős tevékenységekkel, mint az elmúlt egy – két évben. Elsődleges indokuk erre a

2022, mi így szerettünk – szubjektív évértékelőnk
Az NRC egy magyar tulajdonú piackutató cég, amely kisebbségben van a magyarországi kutató cégek között, amelyek nagyrésze nemzetközi „lábakon áll”. 2022 számunkra azért is meghatározó

Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről
Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy környezetvédelmi és fenntarthatósági vállalás a reklámpiaci

Fenntarthatóság: „Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk”
A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat és a természetet. Közel a “százhoz”