×

Távközlés

A távközlés multinacionális mammut cégeinek versenyében a fejlesztésé és az innovációé a főszerep. Ezt szolgálja az NRC kutatási eszköztára a távközlés terén is, legyen szó egy új termékötletről (Koncepcióteszt), optimális árazásról (ACBC Conjoint) vagy akár az ügyfelek churnölési szándékainak feltárásáról (Churn kutatás).

Legfrissebb kutatási hírek

01
Júl

NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?
01
Júl

Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?

A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb...
02
jún

ONLINE KVALITATÍV MÓDSZEREK - MELYIKET VÁLASSZAM?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.
19
máj

Mobiletnográfiai kutatások

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? - Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló...

Olvasson tovább!

“Leginkább tudni kell, hogy mire vagyok kíváncsi”

Interjú Szabó Csabával, a Magyar Telekom kutatási teamvezetőjével Tovább

Videós koncepcióteszt

Szolgáltatásokról készült videóink valósághűbbé teszik a koncepciót, segítik a felhasználót annak megértésében.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Churn kutatás

Kutatásunkból megtudhatja, hogy célcsoportja miért (nem) a versenytársat választja.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


telenorupctelekomvodafoneinvitel
Share via
Copy link
Powered by Social Snap