×

Távközlés

A távközlés multinacionális mammut cégeinek versenyében a fejlesztésé és az innovációé a főszerep. Ezt szolgálja az NRC kutatási eszköztára a távközlés terén is, legyen szó egy új termékötletről (Koncepcióteszt), optimális árazásról (ACBC Conjoint) vagy akár az ügyfelek churnölési szándékainak feltárásáról (Churn kutatás).

Legfrissebb kutatási hírek

08
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK - A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az...
05
nov

20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével,...
14
jún

Okosotthon kutatás 2019

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet...
07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...

Olvasson tovább!

“Leginkább tudni kell, hogy mire vagyok kíváncsi”

Interjú Szabó Csabával, a Magyar Telekom kutatási teamvezetőjével Tovább

Videós koncepcióteszt

Szolgáltatásokról készült videóink valósághűbbé teszik a koncepciót, segítik a felhasználót annak megértésében.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Churn kutatás

Kutatásunkból megtudhatja, hogy célcsoportja miért (nem) a versenytársat választja.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

E-mail üzenet írása

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

telenorupctelekomvodafoneinvitel
Share via
Copy link
Powered by Social Snap