×

Távközlés

A távközlés multinacionális mammut cégeinek versenyében a fejlesztésé és az innovációé a főszerep. Ezt szolgálja az NRC kutatási eszköztára a távközlés terén is, legyen szó egy új termékötletről (Koncepcióteszt), optimális árazásról (ACBC Conjoint) vagy akár az ügyfelek churnölési szándékainak feltárásáról (Churn kutatás).

Legfrissebb kutatási hírek

14
jún

Okosotthon kutatás 2019

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet...
07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...
30
ápr

ACBC - Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében...
29
Már

Mindenki netezik? - Az internetpenetráció 20 éve

Ma már szinte mindenki netezik. 2019-ben leírni egy ilyen mondatot talán már nem tűnik annyira túlzónak, és nem csak...

Olvasson tovább!

“Leginkább tudni kell, hogy mire vagyok kíváncsi”

Interjú Szabó Csabával, a Magyar Telekom kutatási teamvezetőjével Tovább

Videós koncepcióteszt

Szolgáltatásokról készült videóink valósághűbbé teszik a koncepciót, segítik a felhasználót annak megértésében.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Churn kutatás

Kutatásunkból megtudhatja, hogy célcsoportja miért (nem) a versenytársat választja.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

telenorupctelekomvodafoneinvitel
Share via
Copy link