×

Távközlés

A távközlés multinacionális mammut cégeinek versenyében a fejlesztésé és az innovációé a főszerep. Ezt szolgálja az NRC kutatási eszköztára a távközlés terén is, legyen szó egy új termékötletről (Koncepcióteszt), optimális árazásról (ACBC Conjoint) vagy akár az ügyfelek churnölési szándékainak feltárásáról (Churn kutatás).

Legfrissebb kutatási hírek

21
jún

Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről

Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy...
18
máj

Fenntarthatóság: "Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk"

A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat...
25
júl

Még egyszer az ügyfélélményről

Évadzáró adásunkban azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben.
30
jún

Ügyfélélmény a hazai nagyvállalatoknál

Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban?

Olvasson tovább!

“Leginkább tudni kell, hogy mire vagyok kíváncsi”

Interjú Szabó Csabával, a Magyar Telekom kutatási teamvezetőjével Tovább

Videós koncepcióteszt

Szolgáltatásokról készült videóink valósághűbbé teszik a koncepciót, segítik a felhasználót annak megértésében.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Churn kutatás

Kutatásunkból megtudhatja, hogy célcsoportja miért (nem) a versenytársat választja.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


telenorupctelekomvodafoneinvitel
Share via
Copy link
Powered by Social Snap