×

Távközlés

A távközlés multinacionális mammut cégeinek versenyében a fejlesztésé és az innovációé a főszerep. Ezt szolgálja az NRC kutatási eszköztára a távközlés terén is, legyen szó egy új termékötletről (Koncepcióteszt), optimális árazásról (ACBC Conjoint) vagy akár az ügyfelek churnölési szándékainak feltárásáról (Churn kutatás).

Legfrissebb kutatási hírek

30
ápr

ACBC - Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében...
29
Már

Mindenki netezik? - Az internetpenetráció 20 éve

Ma már szinte mindenki netezik. 2019-ben leírni egy ilyen mondatot talán már nem tűnik annyira túlzónak, és nem csak...
12
nov

Több mint 6 millió internetező

  Az utóbbi egy évben folytatódott az internetpenetráció lassú növekedése – jelenleg a 15 évesnél idősebb magyar lakosság 73...
29
Már

Okoseszköz-körkép 2016

  Az okoseszközök, mint az okostelefon, táblagép, okosóra egyre szélesebb körben elterjedtek, ez senki számára nem újdonság. De hol...

Olvasson tovább!

“Leginkább tudni kell, hogy mire vagyok kíváncsi”

Interjú Szabó Csabával, a Magyar Telekom kutatási teamvezetőjével Tovább

Videós koncepcióteszt

Szolgáltatásokról készült videóink valósághűbbé teszik a koncepciót, segítik a felhasználót annak megértésében.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Churn kutatás

Kutatásunkból megtudhatja, hogy célcsoportja miért (nem) a versenytársat választja.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

telenorupctelekomvodafoneinvitel