×
21
jún

Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről

Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy környezetvédelmi és fenntarthatósági vállalás a reklámpiaci szereplők részéről. A vállalást az Önszabályozó Reklám Tesület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) hívta életre. A Green Pledge tartalmazza egyebek mellett, hogy …

18
máj

Fenntarthatóság: “Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk”

A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat és a természetet. Közel a “százhoz” minden fórumon arra kér, sőt, felszólít minket: ha már ilyen közel kerültünk hozzá, védjük is meg! A cikk az NRC Fenntarthatóság trackingjének adatait használta.   MIT TUDUNK A FENNTARTHATÓSÁGRÓL ÉS MI AZ, …

25
júl

Még egyszer az ügyfélélményről

Évadzáró adásunkban azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben.

30
jún

Ügyfélélmény a hazai nagyvállalatoknál

Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban?

17
nov

Mi és a koronavírus. Egy fordulatos történet 2020-ból.

Molnár Zoltán senior kutató visszatekintése az NRC tavasz óta futó koronavírus kutatássorozatának adataira és a lakossági attitűdök alakulására. Letölthető alapindexek.

Page 1 of 7