×
12
nov

Több mint 6 millió internetező

  Az utóbbi egy évben folytatódott az internetpenetráció lassú növekedése – jelenleg a 15 évesnél idősebb magyar lakosság 73 százaléka internetezik, ami 2 százalékponttal magasabb, mint az egy évvel ezelőtti adat. Ez 6,1 millió internetezőt jelent a 15+ korosztályban. Az internetezés két alapvető demográfiai faktora továbbra is az életkor és az iskolai végzettség. Míg a …

29
Már

Okoseszköz-körkép 2016

  Az okoseszközök, mint az okostelefon, táblagép, okosóra egyre szélesebb körben elterjedtek, ez senki számára nem újdonság. De hol tart kis hazánk a nemzetközi trendekhez képest? Le vagyunk maradva? Vagy éppen élen járunk ezeknek az eszközöknek a használatában? Milyen változások történtek az elmúlt 5 évben a „kütyük” háza táján?

27
Már

5 év múlva már okosvécén fogunk ülni?

Manapság lassan már minden „okossá” válik körülöttünk. Az okostelefonok, tabletek már az életünk részei, de emellett támadnak az okosórák, okoskarkötők, okosszemüvegek, okoshűtők és egyéb okos okosságok. De vajon hogy fogadják ezt a hazai internetezők? Nyitottak arra, hogy ilyen szinten beengedjék életükbe ezt az internet vezérelte világot, vagy maradnának inkább egy konzervatívabb életformánál? Erre kerestük a ...
12
dec

Okostelefon-választási előrejelzés

„Ha legközelebb okostelefont veszek, olyat választok, ami kedvező áron elérhető és nagy kijelzője van; emellett fontos, hogy nagy legyen a memóriája (vagy legalább bővíthető), de a legfontosabb, hogy sokáig bírja az aksija.” Így foglalhatnánk össze egy átlagos okostelefon használó jövőbeli vásárlási elképzeléseit. A legújabb kütyü kutatásunk a 2015. tavaszi Marketingkutató magazinban jelent meg. Rendelje meg  az NRC …

4
dec

Így használjuk kisképernyős eszközeinket III.

Hanghívás és üzenet interneten keresztül Az okostelefonok lehetővé teszik, hogy a hagyományos hanghívások és SMS-ek helyett az interneten keresztül telefonáljunk, és küldjünk üzeneteket. Ez a lehetőség elméletileg teljesen átalakíthatja telefonálási- és üzenetküldési szokásainkat, hiszen miért is fizetnénk hanghívásokért, vagy SMS-ért, ha működnek ezek a módszerek? De vajon mennyire elterjedt ez a típusú helyettesítés hazánkban? Hányan …

Page 1 of 4