×
29
ápr

PANDÉMIA INDEX TRACKING: LETÖLTHETŐ ÁPRILISI ADATOK

Pandémia Index trackingünk első eredményei letölthető bemutatónkban: főbb alaptémák, indexek és lehetőség kapcsolódó exkluzív kutatásokra.

5
Már

TARGET NOW – VILLÁMGYORS KUTATÁSI SZOLGÁLTATÁS

Startol a tarGet now 2020. márciusától: a Netpanel-Kantar Hoffmann közös szupergyors kutatási megoldásával eredmények akár 3 napon belül!

8
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK – A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az is látható, hogy az elmúlt években folyamatosan növekedett a keresés erre a kulcsszóra. Ha csak a Google adatokat nézzük, akkor akár azt is gondolhatnánk, hogy a legtöbb vállalatnál nagy népszerűségnek örvend az adatvezérelt gondolkodás és az …

5
nov

20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével, Klenovszki Jánossal és Kurucz Imrével. Ma már szinte természetes, ha egy új vállalkozás az internetre épül, 20 évvel ezelőtt azonban ez még nem volt evidens, sőt! Nagy kaland volt belevágni az online piackutatás világába? Egyáltalán honnan …

14
jún

Okosotthon kutatás 2019

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet of Things-zel (IoT), az eljövendő 5G-vel és az okosvárosokkal foglalkozó konferenciák, és egyre szaporodnak a futurisztikus megoldásokat – persze leginkább külföldi eladásra – gyártó magyar startupok. A potenciális vásárlók mégsem tűnnek elragadtatottnak. Miért várat magára az …

Page 2 of 6