×
18
dec

Nem mindegy, hogy mennyire okos

A mobilszolgáltatók, telefonüzletek kínálatában gyakorlatilag szinte már csak okostelefonokkal találkozhatunk, a „hagyományos” mobiltelefonok ideje tehát úgy tűnik, hogy lejárt, vagy legalábbis erőteljesen leáldozóban van. Nem mindegy azonban, hogy milyen okostelefont választunk, hiszen hatalmas tudásbeli különbségek vannak az egyes smartphone-ok között. Nem csak az operációs rendszerek különböznek ugyanakkor egymástól, hanem azok felhasználói is, nem is kis …

15
dec

Kütyükörkép 2013Q1

Ma már minden második hazai internetező mondhatja el magáról azt, hogy van valamilyen kütyüje. Míg 2013 első negyedévére az okostelefont birtoklók aránya elérte a 45%-ot, ami egy év alatt 11 százalékpontos növekedést jelent a smartphone-penetrációban, addig a táblagép-tulajdonosok aránya ez idő alatt megnégyszereződött. A kisméretű internetképes eszközök forradalma tehát tovább folytatódik… Kinek milyen kütyüje van? …

11
dec

A jó tanulmány nemcsak a kutatócég érdeme

Bábel-Szücs Szilvia (NRC) interjúja Uzoni Balázzsal, a Vodafone Zrt. ügyfélkapcsolati igazgatójával Egy királynak volt három fia. Mindhárom gyermekének szeretett volna pénzt adni, de sajnos mire a legkisebb olyan korba ért, hogy kirepüljön a házból, már nem maradt a királynak egy árva krajcárja sem. A király törte a fejét, hogy mi lehetne a megoldás. Két kérdés …

24
dec

Leginkább tudni kell, hogy mire vagyok kíváncsi

„Lehet, hogy itt az ideje egy olyan típusú megújulásnak, hogy sokkal szórakoztatóbbá, játékosabbá, kicsit a kérdezett autonómiáját megerősítendő módon kellene csinálni.” – Kőszegi András interjúja Szabó Csabával, a Magyar Telekom kutatási teamvezetőjével.  Egyre erősebbek azok a hangok, miszerint „a marketing halott”. Ha a marketing halott, akkor a piackutatás is halott, de minimum haldoklik. Saját piacotokról …

14
dec

Már minden harmadik netezőnek van okostelefonja

Fél év alatt 7 százalékponttal – 31 százalékról 38 százalékra – emelkedett a kütyütulajdonosok aránya a hazai internetezők táborán belül. A növekedés elsősorban az okostelefonok térhódításának köszönhető; összességében 34 százalék használ már ilyen, internetezésre is alkalmas mobilkészüléket. A kicsi, modern, high-tech eszközök forradalma tehát tovább folytatódik, erre utal az is, hogy a Hungarian Gadget Index …

Page 4 of 5