×
Ügyfélelégedettség mérés

Ügyfélelégedettség mérés

Az NRC ügyfélelégedettség vizsgálati eszköztára a vásárlási élményt közvetlenül megragadó multiplatformos online standard kérdőívekkel azonnali, a social media elemzés és kiegészítő online interjúk segítségével mélyreható
információkat kínál a termékek és szolgáltatások fogadtatásáról, értékesítői munkájáról.

Ajánljuk

green-tick2termékfejlesztőknek – széleskörű, azonnali információkat nyújt a termékekről
green-tick2értékesítésvezetőknek – azonosítja a front-office szolgáltatások fejlesztési irányait
green-tick2HR vezetőknek– információt nyújt az ügyfélszolgálati munkatársak tevékenységéről

Customer Feedbackre van szüksége, ha

green-tick2ügyfélszolgálati munkatársai, tanácsadói tevékenységéről szeretne visszajelzést
green-tick2vásárlói programok (pl. klubtagok, premium ügyfelek) hatékonyságát kutatja
green-tick2a churn-veszélyeztetett csoportok azonosítása, megtartása a célja

Ismerje meg terméke/szolgáltatása fogadtatását!

Reklámteszt

Reklámszpotok gyors és hatékony tesztelése online, szektorspecifikus benchmark-mutatókkal.

Ökonometria

Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap