×
Ügyfélelégedettség mérés

Ügyfélelégedettség mérés

Az NRC ügyfélelégedettség vizsgálati eszköztára a vásárlási élményt közvetlenül megragadó multiplatformos online standard kérdőívekkel azonnali, a social media elemzés és kiegészítő online interjúk segítségével mélyreható
információkat kínál a termékek és szolgáltatások fogadtatásáról, értékesítői munkájáról.

Ajánljuk

green-tick2termékfejlesztőknek – széleskörű, azonnali információkat nyújt a termékekről
green-tick2értékesítésvezetőknek – azonosítja a front-office szolgáltatások fejlesztési irányait
green-tick2HR vezetőknek– információt nyújt az ügyfélszolgálati munkatársak tevékenységéről

Customer Feedbackre van szüksége, ha

green-tick2ügyfélszolgálati munkatársai, tanácsadói tevékenységéről szeretne visszajelzést
green-tick2vásárlói programok (pl. klubtagok, premium ügyfelek) hatékonyságát kutatja
green-tick2a churn-veszélyeztetett csoportok azonosítása, megtartása a célja

Ismerje meg terméke/szolgáltatása fogadtatását!

Reklámteszt

Reklámszpotok gyors és hatékony tesztelése online, szektorspecifikus benchmark-mutatókkal.

Ökonometria

Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

ügyvezető igazgató

“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Módszertani és innovatív megoldásokkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”

magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron