×

Ügynökségek

Az ügynökségeknek a sajtóanyagok hitelességéhez, a kampányaik eredményességéhez elengedhetetlenek a releváns piackutatási adatok. Az NRC gyors megoldást kínál a PR-cikkekhez (Omnibusz kutatások), innovatív kutatásokat a kreatív koncepciók teszteléséhez (Online fókuszcsoport), valamint a kampányhatékonyság elemzéshez (Ökonometria) egyaránt.

Legfrissebb kutatási hírek

08
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK - A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az...
05
nov

20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével,...
07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...
03
máj

Húsvét 2019. Még mindig divat a locsolkodás

A magyarok inkább családi, mint vallási ünnepként gondolnak a húsvétra – derül ki az NRC friss felméréséből. A hagyományok,...


Olvasson tovább!

Egy reklám- és egy PR-ügynökség a piackutatás értői és használói

Interjú Szabados Krisztiánnal (Flow PR) és Somlói Zsolttal (Mindshare)
Tovább

Omnibusz kutatások

A költséghatékony és gyors online kutatás rövid kérdésblokkok esetén ideális megoldás.

Online fókuszcsoport

Innovatív online fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.

Ökonometria

Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével, idősoros adatok elemzésével.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

E-mail üzenet írása

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

mindsharehinoraartmediahavas-digital omnicom
Share via
Copy link
Powered by Social Snap