×

Ügynökségek

Az ügynökségeknek a sajtóanyagok hitelességéhez, a kampányaik eredményességéhez elengedhetetlenek a releváns piackutatási adatok. Az NRC gyors megoldást kínál a PR-cikkekhez (Omnibusz kutatások), innovatív kutatásokat a kreatív koncepciók teszteléséhez (Online fókuszcsoport), valamint a kampányhatékonyság elemzéshez (Ökonometria) egyaránt.

Legfrissebb kutatási hírek

07
nov

Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Media Hungary 2022 – NRC exkluzív piackutatás Vannak kutatások, amelyek évtizedes távolságból is megdobogtatják az ember szívét. Nekem ezek...
21
jún

Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről

Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy...
18
máj

Fenntarthatóság: "Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk"

A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat...
13
nov

NRC koronavírus elemzések háromhetente

Koronavírus kutatás és elemzés: rendszeres háromheti kutatásunk, melynek alaperedményei az erre feliratkozóknak ingyenesek. Érdemes csatlakozni a jól értesültek egyre...


Olvasson tovább!

Egy reklám- és egy PR-ügynökség a piackutatás értői és használói

Interjú Szabados Krisztiánnal (Flow PR) és Somlói Zsolttal (Mindshare)
Tovább

Omnibusz kutatások

A költséghatékony és gyors online kutatás rövid kérdésblokkok esetén ideális megoldás.

Online fókuszcsoport

Innovatív online fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.

Ökonometria

Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével, idősoros adatok elemzésével.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


mindsharehinoraartmediahavas-digital omnicom
Share via
Copy link
Powered by Social Snap