Interjú Szabados Krisztiánnal (Flow PR) és Somlói Zsolttal (Mindshare) Tovább
A költséghatékony és gyors online kutatás rövid kérdésblokkok esetén ideális megoldás.
Részletek
Innovatív online fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.
Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével, idősoros adatok elemzésével.
ügyfélkapcsolati igazgató
“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat. A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”