×

Ügynökségek

Az ügynökségeknek a sajtóanyagok hitelességéhez, a kampányaik eredményességéhez elengedhetetlenek a releváns piackutatási adatok. Az NRC gyors megoldást kínál a PR-cikkekhez (Omnibusz kutatások), innovatív kutatásokat a kreatív koncepciók teszteléséhez (Online fókuszcsoport), valamint a kampányhatékonyság elemzéshez (Ökonometria) egyaránt.

Legfrissebb kutatási hírek

29
dec

Interjú Szabados Krisztiánnal és Somlói Zsolttal

Egy reklám- és egy PR-ügynökség a piackutatás értői és használói. Az egyik insightokat gyűjt belőle, a másik történeteket ír....
10
dec

Névváltás és a piackutatás

Erdélyi Laura 2012-ben az Apród.hu senior brand managereként kezdett az Allegro Groupnál dolgozni. Egy évvel később, 2013 szeptemberében, az...
04
dec

2,2 millióan online álláslesen

Továbbra is a Profession.hu a legismertebb és legnépszerűbb állásportál Magyarországon, megelőzve a Jobline-t és a Workaniát – derül ki...
04
dec

Nyaralsz Te rendesen?

Ha tippelnünk kellene, nyaral-e a magyar, a feltételezett pénzhiány miatt valószínűleg inkább a „nem” válasz felé hajlanánk. Vajon csak...


Olvasson tovább!

Egy reklám- és egy PR-ügynökség a piackutatás értői és használói

Interjú Szabados Krisztiánnal (Flow PR) és Somlói Zsolttal (Mindshare)
Tovább

Omnibusz kutatások

A költséghatékony és gyors online kutatás rövid kérdésblokkok esetén ideális megoldás.

Online fókuszcsoport

Innovatív online fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.

Ökonometria

Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével, idősoros adatok elemzésével.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

[contactformgen id=8]

mindsharehinoraartmediahavas-digital omnicom