×

Ügynökségek

Az ügynökségeknek a sajtóanyagok hitelességéhez, a kampányaik eredményességéhez elengedhetetlenek a releváns piackutatási adatok. Az NRC gyors megoldást kínál a PR-cikkekhez (Omnibusz kutatások), innovatív kutatásokat a kreatív koncepciók teszteléséhez (Online fókuszcsoport), valamint a kampányhatékonyság elemzéshez (Ökonometria) egyaránt.

Legfrissebb kutatási hírek

29
ápr

PANDÉMIA INDEX TRACKING: LETÖLTHETŐ ÁPRILISI ADATOK

Pandémia Index trackingünk első eredményei letölthető bemutatónkban: főbb alaptémák, indexek és lehetőség kapcsolódó exkluzív kutatásokra.
08
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK - A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az...
05
nov

20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével,...
07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...


Olvasson tovább!

Egy reklám- és egy PR-ügynökség a piackutatás értői és használói

Interjú Szabados Krisztiánnal (Flow PR) és Somlói Zsolttal (Mindshare)
Tovább

Omnibusz kutatások

A költséghatékony és gyors online kutatás rövid kérdésblokkok esetén ideális megoldás.

Online fókuszcsoport

Innovatív online fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.

Ökonometria

Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével, idősoros adatok elemzésével.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


mindsharehinoraartmediahavas-digital omnicom
Share via
Copy link
Powered by Social Snap