×

Ügynökségek

Az ügynökségeknek a sajtóanyagok hitelességéhez, a kampányaik eredményességéhez elengedhetetlenek a releváns piackutatási adatok. Az NRC gyors megoldást kínál a PR-cikkekhez (Omnibusz kutatások), innovatív kutatásokat a kreatív koncepciók teszteléséhez (Online fókuszcsoport), valamint a kampányhatékonyság elemzéshez (Ökonometria) egyaránt.

Legfrissebb kutatási hírek

07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...
03
máj

Húsvét 2019. Még mindig divat a locsolkodás

A magyarok inkább családi, mint vallási ünnepként gondolnak a húsvétra – derül ki az NRC friss felméréséből. A hagyományok,...
30
ápr

ACBC - Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében...
29
dec

Interjú Szabados Krisztiánnal és Somlói Zsolttal

Egy reklám- és egy PR-ügynökség a piackutatás értői és használói. Az egyik insightokat gyűjt belőle, a másik történeteket ír....


Olvasson tovább!

Egy reklám- és egy PR-ügynökség a piackutatás értői és használói

Interjú Szabados Krisztiánnal (Flow PR) és Somlói Zsolttal (Mindshare)
Tovább

Omnibusz kutatások

A költséghatékony és gyors online kutatás rövid kérdésblokkok esetén ideális megoldás.

Online fókuszcsoport

Innovatív online fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.

Ökonometria

Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével, idősoros adatok elemzésével.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

mindsharehinoraartmediahavas-digital omnicom
Share via