Az automatizált kutatás révén azonnal láthatóvá vállnak azok a kedvezőtlen változások, melyek a vállalat üzleti céljaira alapvető hatást gyakorolnak. Az online dashboard rendszeren keresztül folyamatosan elérhetővé tesszük azt, hogyan érzékelik, illetve értékelik vállalatát ügyfelei.
Mindezt az összes touchpointon, területi és szolgáltatás szerinti szegmentálásban. Ügyfeleink a beérkező adatokat továbbelemezhetik, amihez testreszabott kutatási megoldásokat kínálunk.
Az automatizált kutatás a jelentős lakossági ügyféltörzzsel rendelkező vállalatok számára folyamatosan képes biztosítani az adatvezérelt üzleti döntések meghozatalához szükséges információkat. A kérdezési pontok kialakításánál arra törekszünk, hogy a teljes folyamat automatizált és gyors legyen. A dashboard létrehozásakor olyan különleges funkciók is beépíthetők, mint pl. a jelentős és kritikus változások esetén automatikusan bekövetkező e-mail értesítés. A vállalat arculatára szabott kérdezési pontokon az automatizált ügyféllekérdezések mellett tájékoztató felület is kialakítható.
Automated Research üzletágunk keretében saját fejlesztésű, GDPR-konform online kutatási panelt és ehhez kapcsolt dashboard rendszert építünk ki.
A megoldás révén valós időben láthatók az ügyfél-elégedettséget, illetve az ügyfélélményt értékelő, számszerűsítő információk és trendek. Ennek eredményeként még ügyfélközpontúbbá tehető az értékesítők és az ügyfélszolgálaton dolgozók munkája is.
B2C területen jelentős ügyféltörzzsel rendelkező vállalatoknak.
Akik tudják, hogy az ügyfélvéleményt nem elég 2 évente egyszer vizsgálni.
Akik hisznek az adatvezérelt üzleti döntéshozatal erejében.
Akik a folyamatos hatékonyságnövelésre törekszenek.
ügyvezető igazgató
Megosztás: