×

Automated research

Ügyfél-elégedettségi + ügyfélélmény információk

automatikusan és valós időben

Mi lenne, ha valós időben, automatikusan frissítve láthatná ügyfelei véleményét egy áttekinthető online felületen? Az Automated Research révén mérhetővé és elérhetővé tesszük az ügyfélélmény kritikus paramétereit a nap 24 órájában. Megoldásunk biztosítja, hogy az ügyfélkapcsolati, értékesítési problémákról ne akkor szerezzen tudomást, amikor vásárlói már a konkurenciához mennek, hanem a tendencia jelentkezésének pillanatában, azonnal.

Miért érdemes?

Az automatizált kutatás révén azonnal láthatóvá vállnak azok a kedvezőtlen változások, melyek a vállalat üzleti céljaira alapvető hatást gyakorolnak. Az online dashboard rendszeren keresztül folyamatosan elérhetővé tesszük azt, hogyan érzékelik, illetve értékelik vállalatát ügyfelei.

Mindezt az összes touchpointon, területi és szolgáltatás szerinti szegmentálásban. Ügyfeleink a beérkező adatokat továbbelemezhetik, amihez testreszabott kutatási megoldásokat kínálunk.

Mikor érdemes?

Az automatizált kutatás a jelentős lakossági ügyféltörzzsel rendelkező vállalatok számára folyamatosan képes biztosítani az adatvezérelt üzleti döntések meghozatalához szükséges információkat. A kérdezési pontok kialakításánál arra törekszünk, hogy a teljes folyamat automatizált és gyors legyen. A dashboard létrehozásakor olyan különleges funkciók is beépíthetők, mint pl. a jelentős és kritikus változások esetén automatikusan bekövetkező e-mail értesítés. A vállalat arculatára szabott kérdezési pontokon az automatizált ügyféllekérdezések mellett tájékoztató felület is kialakítható.

Hogyan működik?

Automated Research üzletágunk keretében saját fejlesztésű, GDPR-konform online kutatási panelt és ehhez kapcsolt dashboard rendszert építünk ki.

A megoldás révén valós időben láthatók az ügyfél-elégedettséget, illetve az ügyfélélményt értékelő, számszerűsítő információk és trendek. Ennek eredményeként még ügyfélközpontúbbá tehető az értékesítők és az ügyfélszolgálaton dolgozók munkája is.

Kiknek ajánljuk?

green-tick2 B2C területen jelentős ügyféltörzzsel rendelkező vállalatoknak.

green-tick2 Akik tudják, hogy az ügyfélvéleményt nem elég 2 évente egyszer vizsgálni.

green-tick2 Akik hisznek az adatvezérelt üzleti döntéshozatal erejében.

green-tick2 Akik a folyamatos hatékonyságnövelésre törekszenek.

 

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

ügyvezető igazgató

“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Üzletági megoldásainkkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”
magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron