A teljes CRM adatbázisra kiterjeszthető szegmentációs módszerünk segítségével növelheti az ügyfél-elégedettséget. A vásárlói szokások mélyelemzése révén egyénre szabott ajánlatokkal növelheti értékesítése hatékonyságát, optimalizálhatja árukészletét. Automated integration módszerünk során az üzleti folyamatokba illesztjük a legfontosabb KPI mutatókat, amelyek automatikusan tájékoztatják a döntéshozókat a trendekről és változásokról.
A big data elemzésben akkor érdemes elgondolkodni, ha a vállalat tevékenysége, napi üzletmenete során folyamatosan képződnek az azt leíró elektronikus marketing, sales, logisztikai és egyéb üzleti adatok. Ezekből és további szekunder forrásokból kiindulva lehet magabiztos választ adni menedzsment leggyakoribb kérdéseire, így pl. arra, hogyan növelhetem profitomat, illetve mely kiadásaim túlzóak vagy éppen feleslegesek.
Az adatvagyon-audit keretében feltárjuk, hogy milyen adatok állnak rendelkezésre és milyen adatok pótlására van szükség. Ez jellemzően 2-3 hetet vesz igénybe, a szolgáltatást big data tanácsadónk Partnerünknél nyújtja. Az audit konkrét eredménye egy megvalósíthatósági tanulmány, melyben bemutatjuk, mit kell elemezni, ill. milyen egyéb adatok beszerzése szükséges ahhoz, hogy megvalósuljon az adatvezérelt döntéshozatal. Ezt követően a big data elemzést a vállalati folyamatok részévé tesszük, mindezt adattárháztól függetlenül, olyan egyedi adatvizualizációs dashboardok létrehozásával, melyek a döntéshozókat stratégiai és operatív szinten egyaránt és folyamatosan segítik. A hagyományos big data cégekhez képest még egy óriási előnyünk van: olyan adatokat is képesek vagyunk szolgáltatni, melyek nem lelhetők fel a vállalatnál. Így a big data elemzés keretében nem csak a „mi?”, hanem piackutatás segítségével a „miért?” típusú kérdésekre is megadjuk a válaszokat, ráadásul nem csak a Megbízó saját ügyfélkörére, hanem a vele kapcsolatban még nem álló potenciális vásárlókra vonatkozóan is. Ezzel a holisztikus szemlélettel akár garanciát is vállalunk szolgáltatásunk sikerességére.
Jelentős lakossági ügyféltörzzsel rendelkező vállalatok számára, akiknél a még jobb üzleti eredmény a cél.
Olyan vállalatoknak, ahol jelentős mennyiségű adat képződik, de üzleti értelemben még nem került valódi hasznosításra.
Akik hisznek az adatvezérelt üzleti döntések erejében.
Akik a folyamatos hatékonyságnövelésre törekszenek.
Adatvezérelt céggé válni egyébként soha nem késő. Professzionális szakembergárdánk maximális diszkréció mellett tárja fel vállalatánál azokat a lehetőségeket, melyek a belső és külső adatforrások elemzése révén jelentős bevételnövekedést és/vagy a költségek csökkentését eredményezik.
Megosztás: