×

Digital xperience

A digitális platformok tesztelése a még jobb üzleti eredményekért

Legyen szó bármilyen digitális platformon megjelenő üzleti szolgáltatásról, Digital Xperience üzletágunk segítségével azt az ügyfél valós igényeihez és elvárásaihoz igazítjuk. Adatokkal segítjük a döntéshozatalt, legfőbb értéknek pedig a konverzió növelését tartjuk, ezért alkalmazunk szemkamerát már 2009 óta.

Miért érdemes?

Élménytervezőként olyan többlépcsős ügyfélközpontú kutatási megközelítést alkalmazunk, amely az ügyfelek magatartásának jobb megértésével segíti új szolgáltatások létrehozását, illetve meglévő termékek – így pl. honlapok, mobilapplikációk, egyéb digitális felületek – újratervezését, finomhangolását.

Mikor érdemes?

Optimális esetben a digitális platformok tesztelése az új szolgáltatás piaci bevezetése előtt történik. Csapatunkban digitális marketing szakemberek, piackutatók, grafikusok, programozók egyaránt megtalálhatók azért, hogy teljes körű rálátást és a maximális ügyfélélmény megtervezésén keresztül még magasabb konverziót érjünk el.

Hogyan működik?

Elsőként kutatunk, hogy jobban megértsük vásárlóit. Az eredmények elemzése nemcsak irányokat, hanem konkrét javaslatokat ad a vízió megvalósításához. A tervezés során számos kreatív ötlettel állunk elő, majd ezekből prototípusokat hozunk létre. Ezt követően valós fogyasztók bevonásával, valós igényeket figyelembe véve teszteljük a koncepciót. Szemkamerás megoldásunk segítségével azt látjuk, amit a vásárlók, így képesek vagyunk feltárni a legoptimálisabb usability irányokat, mert a szem nem hazudik.

Kiknek ajánljuk?

green-tick2Minden vállalatnak, aki digitális platformokon új termékek, szolgáltatások piaci bevezetését tervezi.

green-tick2 Azoknak a vállalatoknak, akik nem elégedettek a különböző digitális platformokon már elérhető szolgáltatások, termékek eredményeivel, magasabb konverzióra, még jobb üzleti eredményre vágynak.

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

ügyvezető igazgató

“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Üzletági megoldásainkkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”
magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron