×

SERVICE DESIGN

Szolgáltatásfejlesztéssel az életrevaló és

szerethető termékekért, szolgáltatásokért

Szerethető és sikeres? Miért is ne! Service Design módszertanunk segítségével akár a teljes ügyfél-kiszolgálási folyamatot optimalizáljuk. Az üzleti céloknak és a fogyasztói elvárásoknak egyaránt megfelelő, szerethető termékeket, szolgáltatásokat hozunk létre.

Miért érdemes?

A Service Design fókuszában a vásárlók igényeinek teljeskörű, mély megértése áll. A cél elkerülni a hibás feltételezéseken vagy éppen nem valós igények alapján történő szolgáltatások kifejlesztését. A service design eredményeként a fogyasztók lényegében úgy, olyan felépítésben és formában vehetik igénybe egy vállalat szolgáltatásait, ahogy az számukra a legoptimálisabb: dühös és elégedetlen vásárlók helyett boldog ügyfeleket kapunk.

Mikor érdemes?

A Service Design ideális esetben a szolgáltatástervezés nulladik fázisától jelen van, így a teljes fejlesztés összeköthető az ügyfélélmény maximalizálásával.

Persze soha nem késő: az adatvezérelt megközelítés egy már meglévő szolgáltatás újragondolására, optimalizálása is alkalmazható.

Hogyan működik?

Annak érdekében, hogy a Service Design során valós fogyasztói igényeket tárjunk fel, első lépésként perszónákat képezünk.  Ez nemcsak az eredményfókuszú szolgáltatásfejlesztés kulcsa, de e nélkül a Service Design sikerességét meghatározó KPI-ok felállítása és az eredményesség vizsgálata sem valósítható meg. Megbízónknál az adott területért felelős belső csapatokat egy platformra hozzuk. A résztvevők számára a folyamatfejlesztés másodlagos hatásaként egyértelművé válnak a célok, felelősségi körök, csökkennek a belső konfliktusok is, megerősödik a csapat és a csapatmunka. Stakeholder interjúkat csinálunk, belső workshopokat tartunk, ötletelünk, csapatmunkára késztetünk, customer journey-t és service blueprintet készítünk. A végeredmény a jobb szolgáltatáson keresztül a boldogabb ügyfelekben és boldogabb munkatársakban egyaránt megmutatkozik.

Kiknek ajánljuk?

green-tick2A Service Design alapvetően a jelentős lakossági ügyfélkörrel rendelkező szolgáltató vállalatok üzleti sikerének elengedhetetlen eszköze, ugyanakkor a szolgáltatásfejlesztés a B2B piacon működő szervezetek számára is jelentős versenyelőnyt biztosíthat.

green-tick2Azoknak, akik boldogabb munkatársakat és fogyasztókat szeretnének annak érdekében, hogy versenytársaikhoz képest könnyedén elérjék üzleti céljaikat.

green-tick2Akik hisznek az adatvezérelt üzleti döntések erejében.

green-tick2Akik a folyamatos hatékonyságnövelésre törekszenek.

 

 

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

ügyvezető igazgató

“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Üzletági megoldásainkkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”
magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron