×

SERVICE DESIGN

Szolgáltatásfejlesztéssel az életrevaló és

szerethető termékekért, szolgáltatásokért

Szerethető és sikeres? Miért is ne! Service Design módszertanunk segítségével akár a teljes ügyfél-kiszolgálási folyamatot optimalizáljuk. Az üzleti céloknak és a fogyasztói elvárásoknak egyaránt megfelelő, szerethető termékeket, szolgáltatásokat hozunk létre.

Miért érdemes?

A Service Design fókuszában a vásárlók igényeinek teljeskörű, mély megértése áll. A cél elkerülni a hibás feltételezéseken vagy éppen nem valós igények alapján történő szolgáltatások kifejlesztését. A service design eredményeként a fogyasztók lényegében úgy, olyan felépítésben és formában vehetik igénybe egy vállalat szolgáltatásait, ahogy az számukra a legoptimálisabb: dühös és elégedetlen vásárlók helyett boldog ügyfeleket kapunk.

Mikor érdemes?

A Service Design ideális esetben a szolgáltatástervezés nulladik fázisától jelen van, így a teljes fejlesztés összeköthető az ügyfélélmény maximalizálásával.

Persze soha nem késő: az adatvezérelt megközelítés egy már meglévő szolgáltatás újragondolására, optimalizálása is alkalmazható.

Hogyan működik?

Annak érdekében, hogy a Service Design során valós fogyasztói igényeket tárjunk fel, első lépésként perszónákat képezünk.  Ez nemcsak az eredményfókuszú szolgáltatásfejlesztés kulcsa, de e nélkül a Service Design sikerességét meghatározó KPI-ok felállítása és az eredményesség vizsgálata sem valósítható meg. Megbízónknál az adott területért felelős belső csapatokat egy platformra hozzuk. A résztvevők számára a folyamatfejlesztés másodlagos hatásaként egyértelművé válnak a célok, felelősségi körök, csökkennek a belső konfliktusok is, megerősödik a csapat és a csapatmunka. Stakeholder interjúkat csinálunk, belső workshopokat tartunk, ötletelünk, csapatmunkára késztetünk, customer journey-t és service blueprintet készítünk. A végeredmény a jobb szolgáltatáson keresztül a boldogabb ügyfelekben és boldogabb munkatársakban egyaránt megmutatkozik.

Kiknek ajánljuk?

green-tick2A Service Design alapvetően a jelentős lakossági ügyfélkörrel rendelkező szolgáltató vállalatok üzleti sikerének elengedhetetlen eszköze, ugyanakkor a szolgáltatásfejlesztés a B2B piacon működő szervezetek számára is jelentős versenyelőnyt biztosíthat.

green-tick2Azoknak, akik boldogabb munkatársakat és fogyasztókat szeretnének annak érdekében, hogy versenytársaikhoz képest könnyedén elérjék üzleti céljaikat.

green-tick2Akik hisznek az adatvezérelt üzleti döntések erejében.

green-tick2Akik a folyamatos hatékonyságnövelésre törekszenek.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap