News
The new normal - 2022 consumer trends
A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit is
Karácsonyi támogatás
Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.
Is representativeness in danger?
In the 19th episode of the Research and more podcast, we talked about what to look for if you want truly representative research.
Munkavállalói kutatás az NRC-től (infografikával)
Az NRC munkavállalói kutatásának tanulmánya már elérhető!
Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya
Infografikára tettünk néhány adatot, és a tanulmány témaköreinek listáját.
Webáruházból a fa alá – karácsony és e-kereskedelem
A magyar internetezők 35 százaléka biztos benne, hogy legalább egy ajándékot online fog megvásárolni – a legtöbben játékot és könyvet vennének a neten.
Burgeoning podcast market
In the 18th episode of the Research and more podcast, we discussed the evolution of the podcast market in the light of data and experience.
Médiafogyasztás és digitális ragaszkodás
A Research and more podcast 17. adásában az Internet Hungaryn tartott előadásaink szolgáltattak beszédtémát.
Digitális vagy offline? (letölthető prezentáció)
Töltsd le az Internet Hungaryn tartott előadásunk prezentációját!
Megkérdeztük a médiafogyasztót (letölthető prezentáció)
Töltsd le az Internet Hungaryn tartott előadásunk prezentációját!
Virtuális valóságtól a Metaverzumig
A Research and more pocast első őszi adásában arról beszélgettünk, mit gondolnak 2021-ben a magyar internetezők a virtuális valóságról és arról a lehetséges jövőről, amit a Metaverzum hozhat.
Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma
Szeptember 28-ig még van lehetőség egyedi kérdéseket is betenni a kérdőívbe.
The new normal - 2022 consumer trends
A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit is
Karácsonyi támogatás
Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.
Is representativeness in danger?
In the 19th episode of the Research and more podcast, we talked about what to look for if you want truly representative research.
Munkavállalói kutatás az NRC-től (infografikával)
Az NRC munkavállalói kutatásának tanulmánya már elérhető!
Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya
Infografikára tettünk néhány adatot, és a tanulmány témaköreinek listáját.
Webáruházból a fa alá – karácsony és e-kereskedelem
A magyar internetezők 35 százaléka biztos benne, hogy legalább egy ajándékot online fog megvásárolni – a legtöbben játékot és könyvet vennének a neten.
Burgeoning podcast market
In the 18th episode of the Research and more podcast, we discussed the evolution of the podcast market in the light of data and experience.
Médiafogyasztás és digitális ragaszkodás
A Research and more podcast 17. adásában az Internet Hungaryn tartott előadásaink szolgáltattak beszédtémát.
Digitális vagy offline? (letölthető prezentáció)
Töltsd le az Internet Hungaryn tartott előadásunk prezentációját!
Megkérdeztük a médiafogyasztót (letölthető prezentáció)
Töltsd le az Internet Hungaryn tartott előadásunk prezentációját!
Virtuális valóságtól a Metaverzumig
A Research and more pocast első őszi adásában arról beszélgettünk, mit gondolnak 2021-ben a magyar internetezők a virtuális valóságról és arról a lehetséges jövőről, amit a Metaverzum hozhat.
Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma
Szeptember 28-ig még van lehetőség egyedi kérdéseket is betenni a kérdőívbe.