News

Market Research Trends 2023

Market Research Trends 2023

It's almost the end of the year and at this time we not only take stock of the past year, but also look ahead to the coming year, plan for the future and

Content consumption NRC Market Research|Media content

How much is media content worth?

Az NRC az idei Internet Hungary-n is több előadással képviseltette magát. Az egyik során a lakosság esti, 17 és 24 óra közötti viselkedését vizsgáltuk, a

NRC market research - What we do

What do people do on weekdays between 5 and 10 pm?

Media Hungary 2022 – NRC exkluzív piackutatás Vannak kutatások, amelyek évtizedes távolságból is megdobogtatják az ember szívét. Nekem ezek jellemzően nem a szakmai csúcskihívások, hanem

Sustainability Podcast

Focus on sustainability

What do consumers think about sustainability? What are the differences between age groups and educational levels? What do we read from the data and what do we think?

Bankváltás 2022

Bankváltás 2022 – új szindikált kutatás az NRC-től

A 2020-ban készített szolgáltatóváltással foglalkozó kutatásunk során jelentős részben foglalkoztunk a bankváltókkal és a bankváltás mögötti attitűdök feltárásával, azonban az elmúlt két évben számos olyan

NRC employee research

NRC employee tracking research summary

What comes instead of 8 hours of work, 8 hours of rest, 8 hours of fun? - find out in our employee survey The classic, and the one that younger people tend to

NRC piackutatási trendek|NRC fenntarthatóság filozófia

TOP 5 2022-es hazai és nemzetközi piackutatási trend

Az elmúlt években ugyan csökkent a klasszikus piackutatási szolgáltatások imázsa, azonban az adatszolgáltatás, az elemzői tudás és az adatvizualizáció iránti igény növekedett. A vállalatokon belül

Market Research Trends 2023

Market Research Trends 2023

It's almost the end of the year and at this time we not only take stock of the past year, but also look ahead to the coming year, plan for the future and

Content consumption NRC Market Research|Media content

How much is media content worth?

Az NRC az idei Internet Hungary-n is több előadással képviseltette magát. Az egyik során a lakosság esti, 17 és 24 óra közötti viselkedését vizsgáltuk, a

NRC market research - What we do

What do people do on weekdays between 5 and 10 pm?

Media Hungary 2022 – NRC exkluzív piackutatás Vannak kutatások, amelyek évtizedes távolságból is megdobogtatják az ember szívét. Nekem ezek jellemzően nem a szakmai csúcskihívások, hanem

Sustainability Podcast

Focus on sustainability

What do consumers think about sustainability? What are the differences between age groups and educational levels? What do we read from the data and what do we think?

Bankváltás 2022

Bankváltás 2022 – új szindikált kutatás az NRC-től

A 2020-ban készített szolgáltatóváltással foglalkozó kutatásunk során jelentős részben foglalkoztunk a bankváltókkal és a bankváltás mögötti attitűdök feltárásával, azonban az elmúlt két évben számos olyan

NRC employee research

NRC employee tracking research summary

What comes instead of 8 hours of work, 8 hours of rest, 8 hours of fun? - find out in our employee survey The classic, and the one that younger people tend to

NRC piackutatási trendek|NRC fenntarthatóság filozófia

TOP 5 2022-es hazai és nemzetközi piackutatási trend

Az elmúlt években ugyan csökkent a klasszikus piackutatási szolgáltatások imázsa, azonban az adatszolgáltatás, az elemzői tudás és az adatvizualizáció iránti igény növekedett. A vállalatokon belül

en_USEN