ÉRTÉKESÍTÉSI TRENDEK 2020 KONFERENCIA – Letölthető NRC prezentáció!

A generációk tartózkodási helyei. Ott szólítsd meg őket!


Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatójának előadása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara és Piac és Profit Konferenciaközpont szervezésében tartott eseményen 2020. január 16-án.
  • X, Y és Z generációk: mennyire digitálisak?
  • Mennyire élnek a hírek, videók, influencerek és közösségi média bűvöletében?
  • Mi motiválja őket cégek, márkák online követésére?
  • Mi a jelentőségük az ajánlásoknak, a vásárlói fórumoknak, felhasználói videóknak az egyes korosztályok számára?
  • Mit gondolnak a személyre szabott reklámokról?
Kurucz Imre, a NRC kutatási igazgatója


Kurucz Imre 2020.01.16-ai előadásának anyaga letölthető itt:

[wpdm_package id=’17481′]

Konferencia site

Egyéb letölthető NRC prezentációk (2019):

Molnár Zoltán (Internet Hungary 2019): Az online fizetés szép új világa avagy Revolut és társai

Sági Ferenc (Média Hungary, 2019): Multiscreen: impulzusvásárlás a kanapéról?


Gyenes Edina

Online piackutatást szeretne?

ADJA LE MOST MEGRENDELÉSÉT VAGY KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!

[ninja_form id=7]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Let's talk!

Write or call me and I will answer your questions

We can help you make market research a quick return on your investment!
More articles by János Klenovszki
|Milyen karácsonyi ajándékot rendelt az interneten?||

Internetről a fa alá

  Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis

Kis data kis gond – big data nagy gond?

  A digitálizáció előretörésével az életünk egészen apró, hétköznapi momentumai is követhető nyomot hagynak maguk után a virtuális térben. Nem akarjuk megijeszteni az olvasót,

Teszteltük – McDonald’s terminálok

Ha már cikket írunk róla, hát ki is próbáltuk a vörösvári úti McDonald’s-ban kihelyezett rendelésfelvevő kiosk terminálokat. Persze a komoly szakmaiságot némileg félretéve rohamoztuk

|||

UX Research: Túl a usabilityn

  Ki ne hallott volna már a UX research kifejezésről? Mosolygós, kreatív, laza fiatalok mosolyognak ránk a Facebookon, újabb és újabb start-up cégek jelennek

en_USEN