Customer experience
Mi az ügyfélélmény?
Az ügyfélélmény a fogyasztók egy adott termékkel, szolgáltatással vagy márkaélménnyel kapcsolatos benyomásainak összessége. Ez magában foglalja az ügyfelek érzelmeit, gondolatait és reakcióit, valamint az interakció során szerzett tapasztalatokat. Az ügyfélélmény befolyásolja az ügyfél elégedettségét, hűségét, ajánlási hajlandóságát és végül a vállalat növekedését.
- Ügyfél elégedettség: Mennyire elégedettek az ügyfelek a termékekkel vagy szolgáltatásokkal?
- Ügyfél hűség: Mennyire hűek az ügyfelek a márkához? Mennyire valószínű, hogy újra vásárolnak, vagy ajánlják a termékeket és szolgáltatásokat másoknak?
- Ügyfél elvárások: Milyen elvárásokkal rendelkeznek az ügyfelek a termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban?
- Panaszkezelés: Hogyan kezeli a vállalat az ügyfél panaszokat, és milyen hatással van ez az ügyfélélményre?
- Ügyfél interakciók: Milyen élményben részesülnek az ügyfelek a vállalattal való interakció során, beleértve a vásárlást, a támogatást és az ügyfélszolgálatot?
- Ügyfél elégedettségi felmérés: Segít mérni az ügyfelek elégedettségét a termékekkel, szolgáltatásokkal és az ügyféllel való interakcióval.
- Net Promoter Score (NPS): Egy mutatószám, amely méri, hogy az ügyfelek mennyire valószínű, hogy ajánljanak egy vállalatot másoknak.
- Ügyfél útvonalelemzés (Customer Journey Map): Az ügyfél útvonalelemzés segítségével megismerhetjük, hogy az ügyfelek hogyan érintkeznek a vállalattal, és milyen tapasztalatokat szereznek a folyamat során.
- Élmény pontok elemzése (Touchpoint Analysis): Az élmény pontok elemzése segít azonosítani azokat a pontokat, ahol az ügyfél interakcióba lép a vállalattal, és mérni az ezeken a pontokon szerzett tapasztalatokat.
- Emocionális elemzés (Emotion Analysis): Az emocionális elemzés segítségével meg lehet határozni az ügyfelek érzelmi reakcióit a vállalattal való interakció során.
Request for quotation
Contact us with confidence
Latest articles
Gépi dallamok – zenél a mesterséges intelligencia
A zenekészítő mesterséges intelligenciák, pl. a SUNO ismertségét, használatát és az az azokról kialakult lakossági benyomásokat vizsgáló kutatási eredmény.
Nagyon várjuk már az Otthonfelújítási Programot?
A magyarok 60%-a hallott az otthonfelújítási programról, de a részletek homályosak. Az otthonfelújítás bonyolultsága miatt kevesen tervezik igénybe venni a támogatást.
Áttekintés a speciális étrendekről, mentes élelmiszerekről
Együnk-e tojást vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet vagy hagyjuk el? Mennyi húst együnk? Együnk-e egyáltalán? Mit okoz a fehér liszt? Hányszor együnk egy
Inflációs várakozások 2024-re és az áremelkedések fogadtatása
Áremelkedések: Ismerd meg a lakosság 2024-es inflációs várakozásait, illetve az ügyfelek véleményét a szolgáltatók inflációkövető díjkorrekcióiról.