Generációk a közösségi médiában (letölthető prezentáció)

A 40 év alattiak körében szinte mindenki internetezik, és ma már az X generációban is bőven 90% felett van az internetezők aránya. Hét internetezőből hat pedig a közösségi médiát is rendszeresen használja.

De vajon megfigyelhetők-e különbségek az egyes generációk közösségimédia-használatában? Ugyanazokat a platformokat látogatják, vagy igaz az a vélekedés, hogy a Z generáció már nem érhető el a Facebookon? Milyen szituációkban, mire és hogyan használja egy X generációs a social media felületeket, és eltér-e ez a fiatalok szokásaitól? Beszélhetünk-e már függésról, és milyen változást hozott ebben a pandémia?

Az NRC friss adatait Kurucz Imre mutatta be a Social Media 2021 konferencián. A prezentáció most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
Let's talk!

Write or call me and I will answer your questions

We can help you make market research a quick return on your investment!
More articles by János Klenovszki

A szülőké a felelősség

Az anyák egyharmada tartja károsnak vagy veszélyesnek az internetet gyermeke számára – derül ki az NRC felméréséből. A veszély mértéke ötfokú skálán 3,11 pont.

|

15 éves az NRC!

„Baromi jó ötlet! – mondta a nemzetközi filmiparban dolgozó barátom 1999-ben, miközben sem a piackutatásról, sem az internetről nem tudott semmit. „Őrült ötlet!” –

en_USEN