Internet Hungary online konferencia 2020. október 6-7.: Versenyre kényszerítve

Az NRC két előadással is jelen lesz az online térben megrendezett szakmai eseményen

Október 6. 18:25.: Kutatás: kényszer, küzdelem, kényelem:

Hogyan jelenik meg a digitális transzformáció az emberek mindennapjaiban? – Kurucz Imre (NRC) előadása friss kutatási eredményekkel.

A koronavírus járvány következtében kénytelenek voltunk az online térbe vinni mindennapi rutinjainkat. Az interneten vásárolunk, online platformokon érintkezünk barátainkkal, digitálisan tanulunk és a home office-nak is elengedhetetlen feltétele a világhálóra való csatlakozás. De mennyire volt zökkenőmentes ez az átállás? Kiváltja-e az online a korábbi folyamatokat? És vajon tartósak maradnak-e az új szokások? Kutatás a témában az NRC-től az Internet Hungary konferencián.

Október 7. 10:25: Kutatás!! Figyelem! Most kiderül, mire figyelünk

Kurucz Imre (NRC) előadása

Digitális eszközök és képernyők egész hada vesz körül minket, megszámlálhatatlan mennyiségű tartalom és élmény pályázik a figyelmünkre, és mi nem is akarunk lemaradni semmiről. De mi az, ami belefér a szabadidőnkbe? Az Internet Hungary konferencián elhangzó előadásból kiderül, hogy mi az, amire kevesebb figyelmünk jut, és mi az, amire több? Hogyan változtatta meg mindezt a járványhelyzet, a karanténlét, a mobiltásunkban és szabadságunkban megjelenő korlátok? Az NRC friss kutatási adatai.

Internet Hungary 2020.10.06-07. – Két NRC eőadás Kurucz Imrétől, friss kutatási adatokkal

Regisztráció

Program

Ez is érdekelheti:

Podcast az NRC-től: pandémiás hangulat, várakozások, lakossági vélemények

Facebook
Twitter
LinkedIn
Let's talk!

Write or call me and I will answer your questions

We can help you make market research a quick return on your investment!
More articles by János Klenovszki

Qualitative research and the digital world

We had a very good chat with Dr. Ádám Babocsay, psychologist and qualitative researcher: join us, listen to us! The new era of qualitative research: online conquest, COVID effects

CX trends 2023|

Customer Experience and CX Trends 2023

Yesterday, I was invited by CXPA Hungary to give a presentation on customer experience trends and customer expectations in 2023, from which I prepared an article summarising international trends.

en_USEN