Köszönjük,

az ajánlatkérést, kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Friss híreink

|||||||

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó márkaélmény-kutatás

NRC multiscreen kutatás 2019||

Multiscreen: Impulzusvásárlás kanapéról?

Az NRC három előadással is képviseltette magát az idei MediaHungary-n, amiből az egyik az egyre inkább aktuálissá váló (média)fogyasztói viselkedést, a multiscreen-ing jelenséget vizsgálta egy

Media Hungary 2019 – Siófok

3 NRC előadás, 2 előadó és egy jó hangulatú konferencia Az NRC mint minden évben most is exkluzív kutatási adatokat mutat be a Média Hungary

en_USEN