Piackutatás, Elemzés, Tanácsadás
Professzionális kvantitatív és kvalitatív piackutatási megoldások. Saját fejlesztésű kutatási szoftverek és szindikált elemzések. A netpanel.hu online panelünkkel a leggyorsabb adatfelvételi megoldásokkal, öt szempont szerint reprezentatív mintákkal, szakértői elemzésekkel és iparági tanácsadással segítjük ügyfeleink taktikai-, és stratégiai döntéseit, szolgáltatásfejlesztéseit és árazását.
Professional solutions
Optimalizálja vállalati szolgáltatásait az adatvezérelt módon a Service Design módszertan és Process Mapping technikák segítségével. A munkatársaival közösen elemezzük, hogyan javíthatók a vállalati folyamatok és az ügyfélélmény.
Before launching a new product or service idea, or changing product features, the most important thing is to know what customers think, and to choose which product variant will be the most successful.
Using eye-camera and Think-aloud methods, we work with real users and developers to improve the user experience and efficiency of your website, app and software, reducing costs.
Az idősoros adatokon alapuló ökonometria modell a hatékony és optimális költségű kampánytervezésében nyújt segítséget, amelyhez többféle tényező hatását együttesen vizsgálva adunk költségcsökkentő javaslatokat.
Az NRC NetHome Test szolgáltatáscsomag használatával vásárlói mindent kiderítenek termékéről, szolgáltatásáról: tesztelje termékét valós otthoni, felhasználói környezetben, javítsa az ügyfélélményt az NRC IMR Research on Go módszerével.
Look after your customers. Use NRC's Churn methodology to understand your customers' fears, pain points and the impact of competitor services on your own customers.
Az adatvezérelt co-creation workshopokon az NRC facilitátor segítségével a megbízónk ügyfelei és vezető munkatársai interaktív és kreatív technikákkal közösen új ötleteket generálnak, javítva ezzel szolgáltatásaikat, folyamataikat és a vásárlói élményt.
Increase your sales and profits with NRC's price optimisation research package, which uses one of the world's best adaptive conjoint methods to accurately determine the value and optimal price of your service and product features.
Develop your creative and commercials with NRC Facial Recognition Software and our Spotlight+ research method, which shows you the impact of your ad every second.
NRC analyses
A hallgatói növekedéstől a hirdetési stratégiákig. NRC piackutatás és elemzés a podcast média hazai és nemzetközi jövőjéről.
Then came Covid. It did not bring the new normal, but it has accelerated the familiar old one.
Customers switch for very colourful reasons: cost, life situation, and poor customer experience.
50% of the population have rethought their own lives, their expectations of jobs, service providers and products.
The problem with data is that you can't tell at a glance whether the data is good, i.e. reliable and valid.
The customer experience exists even if we don't care and the bad experience is bound to be shared with others by our customers.