Most jöttem a KSH-ból: a minőségi piackutatás
Új piackutatási trendek: A KSH legfrissebb adatai alapján! Fedezd fel, hogyan változik a piac...
Az omnibusz szerepe és előnye a piackutatásban
Az omnibusz kutatások kulcsfontosságúak a piackutatásban, mivel lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan...
AI és lakosság – mi történt a nyáron? 
Még nincs egy éve, hogy a ChatGPT berobbant az életünkbe, s mi máris a...
Ügyfélélmény: bevált receptek a profitnöveléshez
Ügyfélélmény: A siker titka. Szakértői podcastunk bemutatja, hogyan alakíthatja át a CX a vállalati...
Our developments

Professional solutions

By developing our research services, we can help you achieve your goals in the most efficient way, so that all your questions are answered as quickly as possible!
Service design
Large business service developments
Ügyfélélmény fókuszú fejlesztések

Optimalizálja vállalati szolgáltatásait az adatvezérelt módon a Service Design módszertan és Process Mapping technikák segítségével. A munkatársaival közösen elemezzük, hogyan javíthatók a vállalati folyamatok és az ügyfélélmény.

Concept test
Large-sample video test
Video concept testing and product development

Before launching a new product or service idea, or changing product features, the most important thing is to know what customers think, and to choose which product variant will be the most successful.

Eye camera
App and website usability tests
Improving the user experience

Using eye-camera and Think-aloud methods, we work with real users and developers to improve the user experience and efficiency of your website, app and software, reducing costs.

Econometrics
Kampányoptimalizálás
Predictive modelling

Az idősoros adatokon alapuló ökonometria modell a hatékony és optimális költségű kampánytervezésében nyújt segítséget, amelyhez többféle tényező hatását együttesen vizsgálva adunk költségcsökkentő javaslatokat.

NetHome test
Testing in a real environment
Test in your customers' homes

Az NRC NetHome Test szolgáltatáscsomag használatával vásárlói mindent kiderítenek termékéről, szolgáltatásáról: tesztelje termékét valós otthoni,  felhasználói környezetben, javítsa az ügyfélélményt az NRC IMR Research on Go módszerével.

NRC Churn research
Satisfaction surveys
Satisfaction and competitor analysis

Look after your customers. Use NRC's Churn methodology to understand your customers' fears, pain points and the impact of competitor services on your own customers.

co-creation workshop
Product and service development
Idea generation and product development

Az adatvezérelt co-creation workshopokon az NRC facilitátor segítségével a megbízónk ügyfelei és vezető munkatársai interaktív és kreatív technikákkal közösen új ötleteket generálnak, javítva ezzel szolgáltatásaikat, folyamataikat és a vásárlói élményt.

ACBC Conjoint
product and service development
Price optimisation and demand estimation

Increase your sales and profits with NRC's price optimisation research package, which uses one of the world's best adaptive conjoint methods to accurately determine the value and optimal price of your service and product features.

Spotlight+
advertising test with benchmark
Creative and commercial film development

Develop your creative and commercials with NRC Facial Recognition Software and our Spotlight+ research method, which shows you the impact of your ad every second.

Download from

NRC analyses

You can easily find our conference presentations, free and available for purchase analyses on our website. Take your pick, and if you can't find what you're looking for, call our expert colleagues.
Podcast festival 2023
Hungarian Podcast trends in 2023
János Klenovszki
Managing Director

A hallgatói növekedéstől a hirdetési stratégiákig. NRC piackutatás és elemzés a podcast média hazai és nemzetközi jövőjéről.

Analysis available for purchase
E-commerce trends - 2023
Ferenc Sági
research director

Then came Covid. It did not bring the new normal, but it has accelerated the familiar old one.

Analysis available for purchase
Change of bank 2022-2023
Zoltán Molnár
Research Director

Customers switch for very colourful reasons: cost, life situation, and poor customer experience.

Conference presentation
The new normal - consumer trends 2022
János Klenovszki
Managing Director

50% of the population have rethought their own lives, their expectations of jobs, service providers and products.

Conference presentation
The data problem
Ferenc Sági
research director

The problem with data is that you can't tell at a glance whether the data is good, i.e. reliable and valid.

Conference presentation
CX trends and customer expectations 2023
János Klenovszki
Managing Director

The customer experience exists even if we don't care and the bad experience is bound to be shared with others by our customers.

Our experts

Contact us

Our industry, market research and methodology experts are always at your disposal, whether you need a market research proposal, methodological advice, in-house training or a conference presentation.
en_USEN