Innovation and Reliability: the NRC market research company relaunches its website

A digitális világban a folyamatos megújulás és innováció elengedhetetlen. Az NRC, Magyarország legelső online piackutatásra szakosodott vállalata, ezt a szemléletet vallva újította meg honlapját. Az új honlap nem csupán a vállalat modern megközelítését és innovatív jellegét tükrözi, hanem azt az elkötelezettséget is, amellyel az NRC az piackutatási szolgáltatásait és a vállalat online válaszadói közösségét is fejleszti.

Az új www.nrc.hu honlap célja, hogy a látogatók számára megbízható, értékes és hasznos információkat nyújtson, és egy olyan központi információs forrássá váljon a piackutatás területén, ahol a hazai ügyféloldalon dolgozó kutatók, marketinges szakemberek, szolgáltatás-, és termékfejlesztők, továbbá a vállalatvezetők a munkájukhoz szükséges adatokat, kutatási megoldásokat könnyen és egyszerűen megtalálják. Az új honlap éppen ezért azzal a céllal készült, hogy adatok és elemzések legyenek a látogatók fókuszában, amelyet a látogatók az AI támogatott fordító szolgáltatás segítségével a magyar mellett, angol, német és spanyol nyelven is elérhetnek. 

A piackutatás területe dinamikusan változik, és az AI technológia bevezetése lehetővé teszi számunkra, hogy még gyorsabb, pontosabb és relevánsabb információkat nyújtsunk ügyfeleink számára. Az új honlap csak az első lépés ezen az úton, ahol a jövő évben bevezetni kívánt AI alapú információs szolgáltatás segítségével ügyfeleink még egyszerűbben fognak tudni keresni a reprezentatív, megbízható és hiteles adatok között.

 – mondta Klenovszki János, az NRC alapítója és vezetője.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Let's talk!

Write or call me and I will answer your questions

We can help you make market research a quick return on your investment!
More articles by János Klenovszki

Internetpenetráció riport 2011/Q3

2011-ben a 15-69 éves lakosságon belül az internetpenetráció elérte a 60 százalékot. A MillwardBrown-TNS-Hoffmann Nemzeti Olvasottság Kutatás (NOK) legfrissebb, harmadik negyedéves adatai szerint a

A karácsony a magyarok kedvenc ünnepe

A 18–59 éves magyar lakosság közel háromnegyede kedveli a karácsonyt, 54 százalékuk számára pedig ez a legkedvesebb a jeles alkalmak közül – messze megelőzve

|

Milyen célcsoportot kutathatunk online?

12 évvel ezelőtt, amikor először vettem részt online kutatási projektben, még teljesen egyértelmű volt a válasz. A lakosság kevesebb mint 10 százaléka – egy

Ismerjük Anonymust?

Az elmúlt hetek híradásaiban többször felbukkant az Anonymus csoport neve, többek között azért, mert magyarországi szárnyuk is felhívta magára a figyelmet néhány, nagy visszhangot

en_USEN