¿Digital u offline? (presentación descargable)

Miről mondanának le az emberek? A Youtube-ról vagy a tévéről? Az online vásárlásról, vagy arról, hogy továbbra is járhassanak üzletekbe? A home office-ról vagy az irodai munkavégzésről?

Menthetetlenül digitálisak vagyunk már, vagy ragaszkodunk még „hagyományos” szokásainkhoz?

Kurucz Imre Internet Hungaryn tartott előadása sok meglepetést tartalmazott. A prezentáció most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
¡Hablemos!

Escríbame o llámeme y responderé a sus preguntas

Podemos ayudarle a rentabilizar rápidamente su inversión en estudios de mercado.
Más artículos de János Klenovszki
|

Célkeresztben az online szerencsevadászok

Online szerencsejátékot az internetezők 9 százaléka, több mint 200 ezer ember játszik Magyarországon, akik közül 45 ezer rendszeresen kipróbálja szerencséjét a világhálón. Az NRC

A Nokia és a T-Mobile vezet

A legalább hetente internetező 14-69 éves hazai lakosság csaknem 100 százalékának van mobiltelefonja. Magyarországon ha mobil, akkor Nokia; a netezők 40 százaléka rendelkezik ezzel

Utazást a hálón, kenyeret a sarki boltban

Vásárlási szokások Bár erős túlzás lenne azt állítani, hogy hazánkban virágzik az elektronikus kereskedelem, de tény, hogy dinamikusan nő azok száma, akik kipróbálták már

es_ESES