Preguntamos al consumidor de medios de comunicación (presentación descargable)

Hogyan változtak az elmúlt időszakban a médiafogyasztási szokások? Nőtt vagy csökkent az egyes platformokon töltött idő? És mit gondolnak a médiafogyasztók: mi fog változni a következő egy évben?

Hogyan működnek a hirdetések az egyes médiafelületeken? Hol érzik az emberek a reklámokat leginkább figyelemfelkeltőnek, és hol érzik azt, hogy leginkább nekik szólnak? Melyik felületen képesek a hirdetések leginkább felkelteni az érdeklődést?

Sági Ferenc Internet Hungaryn tartott előadásából mindez kiderül. A prezentáció – benne az NRC friss adataival – most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
¡Hablemos!

Escríbame o llámeme y responderé a sus preguntas

Podemos ayudarle a rentabilizar rápidamente su inversión en estudios de mercado.
Más artículos de János Klenovszki
|

ONLINE BLOGKUTATÁS, NAPLÓZÁS, E-DIARY

Online kvalitatív kutatási módszereket bemutató cikksorozatunk legújabb főszereplője a naplózás, blogolás. Amikor az egyéni beszámolókon van a hangsúly: hogyan működik, mit kutassunk így, milyen lépései vannak egy blogkutatásnak?

||

OBB HÁROMNAPOS TESZT

Az online bulletin board kutatás menetét foglaltuk össze cikkünkben és infografikánkon: a több napos folyamat lépései és életszerű kutatási példák leírása.

||

FÓKUSZBAN AZ ONLINE BULLETIN BOARD

Ezúttal az online kvalitatív kutatási megoldások közül az online bulletin board (fórumkutatás) módszeréről írtunk összegzést. Hogyan is működik az OBB vagyis a fórumkutatás?

es_ESES