Preguntamos al consumidor de medios de comunicación (presentación descargable)

Hogyan változtak az elmúlt időszakban a médiafogyasztási szokások? Nőtt vagy csökkent az egyes platformokon töltött idő? És mit gondolnak a médiafogyasztók: mi fog változni a következő egy évben?

Hogyan működnek a hirdetések az egyes médiafelületeken? Hol érzik az emberek a reklámokat leginkább figyelemfelkeltőnek, és hol érzik azt, hogy leginkább nekik szólnak? Melyik felületen képesek a hirdetések leginkább felkelteni az érdeklődést?

Sági Ferenc Internet Hungaryn tartott előadásából mindez kiderül. A prezentáció – benne az NRC friss adataival – most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
¡Hablemos!

Escríbame o llámeme y responderé a sus preguntas

Podemos ayudarle a rentabilizar rápidamente su inversión en estudios de mercado.
Más artículos de János Klenovszki
Online vásárlás: férfiak és nők

ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK

Az online vásárlások trendjeit az NRC a 2000-es évek eleje óta vizsgálja. A 2018 első negyedévében indított, célzott E-Commerce Tracking kutatásunkban az e-vásárlók költése mellett az attitűdöket és elvárásokat is rendszeresen nyomon követjük. Ezúttal a férfiak és nők közötti különbségekre voltunk kíváncsiak.

Digi@Bank Monitor: külön is megvásárolható negyedéves elemzéseink (Digi@Bank éves előfizetőknek ingyenes)|Digi@Bank Monitor logo

PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI

Az NRC Digi@Bank Monitor pénzügyi és fintech elemzésének külön is megvásárolható Bulletin elemzéseit foglaltuk össze infografikán: szemezgessen főcímeinkből! Néhány érdekes idei hot topic ízelítőnek: lakáskassza, LTP, hitelezés, kölcsönök, online áruhitel, QR-kód, online hitelesítés

es_ESES