Preguntamos al consumidor de medios de comunicación (presentación descargable)

Hogyan változtak az elmúlt időszakban a médiafogyasztási szokások? Nőtt vagy csökkent az egyes platformokon töltött idő? És mit gondolnak a médiafogyasztók: mi fog változni a következő egy évben?

Hogyan működnek a hirdetések az egyes médiafelületeken? Hol érzik az emberek a reklámokat leginkább figyelemfelkeltőnek, és hol érzik azt, hogy leginkább nekik szólnak? Melyik felületen képesek a hirdetések leginkább felkelteni az érdeklődést?

Sági Ferenc Internet Hungaryn tartott előadásából mindez kiderül. A prezentáció – benne az NRC friss adataival – most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
¡Hablemos!

Escríbame o llámeme y responderé a sus preguntas

Podemos ayudarle a rentabilizar rápidamente su inversión en estudios de mercado.
Más artículos de János Klenovszki
|2022 fogyasztók trendek|2022 fogyasztók trendek|2022 fogyasztók trendek|2022 fogyasztók trendek|2022 fogyasztók trendek|2022 fogyasztók trendek|2022 fogyasztók trendek

Az új normális – 2022 fogyasztói trendek

A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit

Karácsonyi támogatás

Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.

Veszélyben a reprezentativitás?

A Research and more podcast 19. adásában arról beszélgettünk, hogy mire érdemes odafigyelni, ha valóban reprezentatív kutatást szeretnénk?

es_ESES