Innovación y fiabilidad: la empresa de estudios de mercado NRC relanza su sitio web

A digitális világban a folyamatos megújulás és innováció elengedhetetlen. Az NRC, Magyarország legelső online piackutatásra szakosodott vállalata, ezt a szemléletet vallva újította meg honlapját. Az új honlap nem csupán a vállalat modern megközelítését és innovatív jellegét tükrözi, hanem azt az elkötelezettséget is, amellyel az NRC az piackutatási szolgáltatásait és a vállalat online válaszadói közösségét is fejleszti.

Az új www.nrc.hu honlap célja, hogy a látogatók számára megbízható, értékes és hasznos információkat nyújtson, és egy olyan központi információs forrássá váljon a piackutatás területén, ahol a hazai ügyféloldalon dolgozó kutatók, marketinges szakemberek, szolgáltatás-, és termékfejlesztők, továbbá a vállalatvezetők a munkájukhoz szükséges adatokat, kutatási megoldásokat könnyen és egyszerűen megtalálják. Az új honlap éppen ezért azzal a céllal készült, hogy adatok és elemzések legyenek a látogatók fókuszában, amelyet a látogatók az AI támogatott fordító szolgáltatás segítségével a magyar mellett, angol, német és spanyol nyelven is elérhetnek. 

A piackutatás területe dinamikusan változik, és az AI technológia bevezetése lehetővé teszi számunkra, hogy még gyorsabb, pontosabb és relevánsabb információkat nyújtsunk ügyfeleink számára. Az új honlap csak az első lépés ezen az úton, ahol a jövő évben bevezetni kívánt AI alapú információs szolgáltatás segítségével ügyfeleink még egyszerűbben fognak tudni keresni a reprezentatív, megbízható és hiteles adatok között.

 – mondta Klenovszki János, az NRC alapítója és vezetője.

Facebook
Twitter
LinkedIn
¡Hablemos!

Escríbame o llámeme y responderé a sus preguntas

Podemos ayudarle a rentabilizar rápidamente su inversión en estudios de mercado.
Más artículos de János Klenovszki

Virtuális séta az online piactereken

Bár az online vásárlás legnagyobb előnye a gyorsaság és a kényelem, tévedés lenne azt hinni, hogy internetes áruházakba csak néhány klikkelés erejéig „járnak” a

Ismét a gyerekeket kérdezzük

2007-ben indult elsőként útjára az NRC Piackutató VMR.kids kutatása. A felmérés múlt évi sikerének köszönhetően idén novemberben ismét elindítottuk az adatfelvételt. A VMR-t kiegészítő

Mire alkalmas és mire nem az internetes adatfelvétel?

Az internetes populáció emelkedésével egyre fontosabb szerepet betöltő internetes adatfelvétel mind több vállalat számára teszi elérhetővé a piackutatás alkalmazását. A világhálót használók növekvő száma

||

Mit tudunk az internetezőkről?

NRC Piackutató Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2007 második félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és

es_ESES