Októberi szemelvényeink – Publikus kutatásaink az online médiában

 

Ebben a hónapban is utánajártunk hol jelentünk meg, és büszkén meg is mutatjuk. Igaz, a szeptemberi felhozatalhoz képest most kevesebb érdekes hírben tűntünk fel, de sajnos igen kevés olyan kutatást készítünk, ami bejárhatja a sajtót, hiszen a legtöbb esetben titkos információkat adunk át ügyfeleinknek, amiket ők féltve őriznek.

 

Magyarország kórképét a Groupamával állítottuk fel. Nem túl vidám, de fontos téma ez.

Tovább a Pénzcentrum oldalára >>

 

A Generalival karöltve az autósok épségéért aggódtunk.

Tovább a Napi.hu oldalára >>

 

A piaci összefogás jegyében a TNS-sel vizsgáltuk meg a digitális média térnyerését a marketingben.

Tovább a Prim.hu-ra >>

 

A megtakarításokról az OVB megbízásából kérdeztük az embereket.

Tovább a Blikk oldalára >>

 

A kiskamaszok pénzköltési szokásairól a CIB számára készítettünk tanulmányt.

Tovább a Blikk oldalára >>

 

Ugyanez a CIB-es kutatás a pénzügyi nevelésre és a szülők szerepére is kitért.

Tovább a Teol oldalára >>

 

Az OVB-vel a nyugdíjak iránt is érdeklődtünk, hiszen mi sem leszünk már fiatalabbak.

Tovább a 24.hu-ra >>

 

Egészségügyi kiadásainkról az ÖPOSZ számára készítettünk kutatást

Tovább a weborvos oldalára >>

 

Sok volt a pénzügyi téma tehát, de akinek ez nem elég, kapcsolódjon be pénzügyi trackingünkbe, ahol a bankoló lakosság digitális érettségét követjük nyomon.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Takács Gergely további cikkei

NRC prezentációk – Internet Hungary 2017.

2017-ben is ott voltunk az Internet Hungary konferencián, ezúttal 3 előadással. Töltsd le és nézd meg, miről beszéltek kutatóink az eseményen!   [vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]Molnár

|||

Fogmosási szokásaink

  Ismét bekerültünk a hírekbe, ezúttal a Rapid White kozmetikai márka megbízásából készített kutatásunkkal. Annyira jó, hogy amikor nincs időnk cikket írni egy-egy kutatásról,

es_ESES