Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés
Online kérdőív
Kérdőívszerkesztő
Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.
Panelmenedzser
A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.
Organización cualitativa
Online kvalitatív rendszer
Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.
Válaszadók szervezése
Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.
Online kérdőív
Contacte con nosotros con confianza
Híreink
ONLINE BLOGKUTATÁS, NAPLÓZÁS, E-DIARY
Online kvalitatív kutatási módszereket bemutató cikksorozatunk legújabb főszereplője a naplózás, blogolás. Amikor az egyéni beszámolókon van a hangsúly: hogyan működik, mit kutassunk így, milyen lépései vannak egy blogkutatásnak?
OBB HÁROMNAPOS TESZT
Az online bulletin board kutatás menetét foglaltuk össze cikkünkben és infografikánkon: a több napos folyamat lépései és életszerű kutatási példák leírása.
FÓKUSZBAN AZ ONLINE BULLETIN BOARD
Ezúttal az online kvalitatív kutatási megoldások közül az online bulletin board (fórumkutatás) módszeréről írtunk összegzést. Hogyan is működik az OBB vagyis a fórumkutatás?
MÉLYINTERJÚK ONLINE: CHAT vs. VIDEO vs. VOICE
Chat alapú, videós és voice alapú online interjúzás összevetése, jellemzői. A legtöbb insightot a legnagyobb költséghatékonysággal.
ONLINE MÉLYINTERJÚK – DISTANCE INTERVIEWING
Korábban az online fókuszcsoportokat, a chat vs. voice módszert mutattuk be, mostani cikkünkben pedig a személyes (one-on-one) interjúzás új útjait és tanulságait igyekeztünk áttekinteni: módszertani megoldások összevetése és támogató szoftverek számba vétele az NRC tapasztalatai alapján.
FÓKUSZCSOPORT CHAT VS VOICE
Chat alapú és voice alapú fókuszcsoportok összevetése: jellemzők, előnyök-hátrányok, különbségek | online kvalitatív kutatások az NRC-nél.
Oktatási célokra ingyenes IMR használatot biztosít az NRC – Instant Marketing Research közlemény
Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.
TARGET NOW - SERVICIO DE INVESTIGACIÓN ULTRARRÁPIDO
Lanzamiento de tarGet a partir de marzo de 2020: ¡resultados hasta en 3 días con la solución de búsqueda superrápida de Netpanel-Kantar Hoffmann!
CUESTIONARIO - RESPONSIVE: 10 CONSEJOS PARA ENCUESTAS MÓVILES
Responder a la encuesta: 10 consejos del NRC para encuestas móviles: hoy en día, ¡casi dos tercios de quienes responden a una encuesta lo hacen desde el móvil!
CONFERENCIA SOBRE LA EVOLUCIÓN: TRES PRESENTACIONES DEL NRC
Todos los años el NRC está representado en la Conferencia Evolution, y este año volveremos a presentar un tema interesante en este prestigioso evento.
CONFERENCIA SOCIAL MEDIA 2020: presentación de Imre Kurucz
Tema del NRC en la Conferencia Social Media 2020 de este año: hábitos de consumo de medios sociales de las generaciones X, Y y Z (presentación de Imre Kurucz).
Facial Recognition Software validációs kutatások
Facial Recognition Software validációs kutatások: beszámoló a szoftver kvalitatív és kvantitatív tesztelésére szolgáló kutatásokról.