Actualités
Tudatos vásárlók az internetezők
Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján hozza
Védjük meg stratégiai cégeinket
Az NRC Piackutató Kft. reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a magyar 18-45 év közötti, AB státuszú és gépjárművel rendelkező lakosság túlnyomó többsége, 85 százaléka nem ért
Nous faisons confiance aux médias sociaux
Közösségi média kutatás Az internetezők 90 százaléka rendszeresen látogat közösségi oldalakat, és többségük személyes adatait is közzéteszi adatlapján. Az NRC Piackutató felmérése szerint a felhasználók
Nous sommes la majorité - disent les internautes
Bien que seulement 35 % des 18-69 ans utilisent l'internet, les utilisateurs de l'internet eux-mêmes supposent un taux de pénétration de l'internet beaucoup plus élevé qu'il ne l'est en réalité, selon une enquête récente du NRC.
Átstrukturálódó internetezési szokások
A chatet egyre inkább felváltja az online telefonálás. Az internetezők közel fele alkalmanként, 25 százaléka pedig rendszeresen hívja fel ismerőseit a világhálón keresztül – derült
Vásárlás az interneten 2006
Az elmúlt években nem csak az internetpenetráció növekedett, hanem az internet használatában is komoly változások történtek. A szórakoztató internet mellett folyamatosan teret nyer az internet
Le nombre d'utilisateurs de l'internet dans le monde ne cesse de croître
Az utóbbi években bámulatos ütemben nőtt az internet használók köre az egész világon. Az Internet World Stats kutatásai szerint a mai adatokat a 2000-esekkel összehasonlítva
Raisons de l'absence d'accès à Internet
Az internetről, internethasználatról szóló közlemények, elemzések többnyire a világhálót használókat vizsgálják – azt a 34 százalékot, aki (a 15-69 éves lakosságon belül) rendszeresen használja az
Les blogs personnels sont les plus populaires
Az internetezők 85 százaléka tudja, mi az a blog, rendszeresen viszont csupán 5 százalék olvas ilyen jellegű tartalmakat – derül ki az NRC Piackutató felméréséből.
Post-covid hatás a munkahelyeken – NRC Podcast
Post-covid hatás a munkahelyeken – az NRC Marketingkutató podcast sorozatának 2. adása friss kutatási eredményekkel (2020. 10.09.).
Sous l'emprise des écrans
Divertissement avant, pendant et après la saison de karaté : comment le couvre-feu a-t-il modifié le divertissement ? Qu'avons-nous fait pour passer le temps pendant la "quarantaine" ? Nous avons exploré ce sujet en mai dernier, mais il est toujours instructif de voir ce que nous avons trouvé. D'une part, parce que de nombreux effets se font encore sentir aujourd'hui et, d'autre part, parce qu'il y a fort à parier que la situation du printemps se reproduira dans un avenir proche. Présentation téléchargeable d'Imre Kurucz lors de la conférence Media Digital Hungary.
Tudatos vásárlók az internetezők
Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján hozza
Védjük meg stratégiai cégeinket
Az NRC Piackutató Kft. reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a magyar 18-45 év közötti, AB státuszú és gépjárművel rendelkező lakosság túlnyomó többsége, 85 százaléka nem ért
Nous faisons confiance aux médias sociaux
Közösségi média kutatás Az internetezők 90 százaléka rendszeresen látogat közösségi oldalakat, és többségük személyes adatait is közzéteszi adatlapján. Az NRC Piackutató felmérése szerint a felhasználók
Nous sommes la majorité - disent les internautes
Bien que seulement 35 % des 18-69 ans utilisent l'internet, les utilisateurs de l'internet eux-mêmes supposent un taux de pénétration de l'internet beaucoup plus élevé qu'il ne l'est en réalité, selon une enquête récente du NRC.
Átstrukturálódó internetezési szokások
A chatet egyre inkább felváltja az online telefonálás. Az internetezők közel fele alkalmanként, 25 százaléka pedig rendszeresen hívja fel ismerőseit a világhálón keresztül – derült
Vásárlás az interneten 2006
Az elmúlt években nem csak az internetpenetráció növekedett, hanem az internet használatában is komoly változások történtek. A szórakoztató internet mellett folyamatosan teret nyer az internet
Le nombre d'utilisateurs de l'internet dans le monde ne cesse de croître
Az utóbbi években bámulatos ütemben nőtt az internet használók köre az egész világon. Az Internet World Stats kutatásai szerint a mai adatokat a 2000-esekkel összehasonlítva
Raisons de l'absence d'accès à Internet
Az internetről, internethasználatról szóló közlemények, elemzések többnyire a világhálót használókat vizsgálják – azt a 34 százalékot, aki (a 15-69 éves lakosságon belül) rendszeresen használja az
Les blogs personnels sont les plus populaires
Az internetezők 85 százaléka tudja, mi az a blog, rendszeresen viszont csupán 5 százalék olvas ilyen jellegű tartalmakat – derül ki az NRC Piackutató felméréséből.
Post-covid hatás a munkahelyeken – NRC Podcast
Post-covid hatás a munkahelyeken – az NRC Marketingkutató podcast sorozatának 2. adása friss kutatási eredményekkel (2020. 10.09.).
Sous l'emprise des écrans
Divertissement avant, pendant et après la saison de karaté : comment le couvre-feu a-t-il modifié le divertissement ? Qu'avons-nous fait pour passer le temps pendant la "quarantaine" ? Nous avons exploré ce sujet en mai dernier, mais il est toujours instructif de voir ce que nous avons trouvé. D'une part, parce que de nombreux effets se font encore sentir aujourd'hui et, d'autre part, parce qu'il y a fort à parier que la situation du printemps se reproduira dans un avenir proche. Présentation téléchargeable d'Imre Kurucz lors de la conférence Media Digital Hungary.