Commerce électronique et changements sociaux au cours des deux dernières années 2022

A Research and more Podcast 21. adása az e-kereskedelmi változásokról

Mi adott nekünk a Covid és mit vett el? Milyen hatással volt a társadalomra, a vásárlásra, a bankolásra és a médiafogyasztásra. Sági Ferenc és Molnár Zoltán kutatási igazgatókkal ezekről és még sok minden másról beszélgettünk ebben az adásban, ahol nem az adatok voltak fókuszban, hanem az adatokból, a kvalitatív és kvantitatív kutatások eredményeiből leszűrhető kutatói gondolkodást és tapasztalataikat osztották meg a kollégáim. Az adásból kiderült, hogy:
  • a kutatónál szebb szó nincs
  • az új normális helyett helyesebb lenne a gyorsuló régi kifejezést használni
  • miként hat a jó tapasztalat az attitűdünkre
  • milyen hatással volt az e-kereskedelemre a covid
  • miért egyre népszerűbbek az átvételi pontok
  • mi a helyzet a médiapiacon és streaming szolgáltatóknál
  • miért is folyik igazából a formátumok harca.
Izgalmas és érdekes beszélgetés, ahol kevés szám jelenik meg, de annál több insight, amelyet az elmúlt két évben a rengeteg kutatás során gyűjtöttünk össze.
 
A beszélgetés alapja a nemrég befejezett NRC pandémia index és az NRC már több mint 10 éve folyó e-kereskedelmi Trackingje és még sok száz mélyinterjú és fókuszcsoport.
 
Hallgassatok minket.Ha nem tetszett, akkor osszátok meg velünk, ha tetszett, akkor ezt osszátok meg másokkal is. Köszönjük.
 
 
Anchore.fm lejátszás
 
Youtube lejátszás
 
Apple lejátszás
 
Google lejátszás
 
Spotify lejátszás  
 
Az adatfelvételek hátterét az onlinekutatás netpanel kérdőívszerkesztési, adatfelvételi és qualipool kvalitatív szervezési szolgáltatása biztosították. 

Nos précédents podcasts sur le CNR:

Mi jön a 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás helyett? (Spotify) – 20 adás
Veszélyben a reprezentativitás (Spotify). – 19. adás
Berobbanó podcast-piac (Spotify) – 18. adás
Virtuális valóságtól a Metaverzumig (Spotify) – 17. adás
Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó (Spotify) – 16. adás
L'évolution de la consommation de contenu : télévision et streaming (Spotify)– 15. adás

RECHERCHE EN LIGNE, VOUS SOUHAITEZ UN DEVIS ? CONTACTEZ-NOUS ET NOUS NOUS FERONS UN PLAISIR DE RÉPONDRE À TOUTES VOS QUESTIONS !

 

Écoutez ceci :
Facebook
Twitter
LinkedIn

Articles sur des sujets similaires

Infographies téléchargeables

Parcourez les infographies téléchargeables du CNR, utilisez les données que vous trouvez, mais faites toujours référence à nous.
Parlons-en !

Ecrivez-moi ou appelez-moi et je répondrai à vos questions.

Nous pouvons vous aider à faire de l'étude de marché un retour sur investissement rapide !
fr_FRFR