PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI

Kozák Anna

Az NRC banki és fintech trackingjének külön kiadásai címszavakban

A 2019-es év több olyan fordulat is hozott a pénzügyi szektorban, ami mellett nem mehettünk el szó nélkül.

És miért is tettük volna, amikor az NRC Digi@Bank Monitor kutatásának Digi@Bank Bulletin fejezete épp erre hivatott: hogy még melegében reagáljon az aktuális banki, pénzügyi hot topic-okra, és gyors válaszokat adjon a felmerülő kérdésekre.

De mik is voltak ezek a történések és milyen kérdéseket vizsgáltunk negyedévenként futó kutatásunkban?

Főcímekben összefoglaltuk.

Szemezgessen infografikánkból!

Digi@Bank Monitor: külön is megvásárolható negyedéves pénzügyi elemzéseink (DBM előfizetőknek ingyenes)
Digi@Bank Monitor: külön is megvásárolható negyedéves pénzügyi elemzéseink (DBM előfizetőknek ingyenes)
A Digi@Bank Monitor teljes 2019. évi elemzése megvásárolható, a 2020. évi elemzés pedig kedvezménnyel előrendelhető. – Érdeklődöm!
A DIGI@BANK MONITOR ELEMZÉS ALAP MODULJAI

Átfogó negyedéves pénzügyi elemzésünk több nagyobb témakört is felölel az alapvető bankhasználaton, termákhasználaton, szolgáltatóváltás iránti nyitottságon túl egészen az olyan speciális témakörökig, mint a fintech újdonságok iránti nyitottság vagy a digitális bankolási felületek hazsnálata, megítélése.

Tekintse át a TELJES ELEMZÉS tartalomjegyzékét az alábbiakban!

Az Önt leginkább érdeklő Digi@Bank modulokra kérjen egyéni árajánlatot!
Digi@Bank Monitor logo
1. Makro pénzügyi trendek, attitűdök

Lakossági anyagi várakozások, attitűdök. – Banki termékhasználat, új termékek. – Bankváltás, új termék iránti nyitottság.

2. Márka és touchpoint tracking

Banki márkapreferecia, támogatott ismertség. – Friss márka- és touchpointészlelés. – Bankhasználat, főbank.

3. Daily banking

Banki folyószámla, havi jóváírások, számlanyitási okok. – Folyószámla hitelkeret, tranzaktálás, bankkártya és hitelkártya használat.

4. „Digichannel”

Internetbank penetráció, használati gyakoriság, funkciók, internetbank értékelés. – Digitális ellenállási mutató, mobilbank használat és megítélés, a nem használat okai.

5. Fintech és online fizetés

Pénzügyi Fintech megoldások ismertsége, lakossági érdeklődés. – Online fizetési módok.

6. Lojalitás & elégedettség

Bankhasználat, elégedettség, újraválasztás. – Banki élményradar mutató.

7. Márkaerő csatornánként és termékenként

Márkaerő mutatók 5 banki termék esetében – Csatornánkénti márkaerő: fiók, képviselő, call center, digitális internetes felület, mobil felület.

8. Novelty monitor

Banki-pénzügyi újdonságok fogadtatása. – Aktuális új termék tesztje.

+ Évente 3-4 Bulletin elemzési téma

Edina Gyenes

A 4 PÉNZÜGYI ELEMZÉS EGYÜTTES ÁRA MOST CSAK

990.000 FT + ÁFA

ADJA LE MEGRENDELÉSÉT MOST!

[ninja_form id=18]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Parlons-en !

Ecrivez-moi ou appelez-moi et je répondrai à vos questions.

Nous pouvons vous aider à faire de l'étude de marché un retour sur investissement rapide !
Plus d'articles par János Klenovszki
||

Une expérience romantique est le meilleur des cadeaux

Sokunk számára igényel komoly fejtörést egy-egy ünnep közeledte, hiszen nem könnyű barátainkat, szeretteinket, vagy kollégáinkat különleges ajándékkal meglepni. Hazánkban még nem ismerik széles körben

Internetpenetráció 2007 I. félév

Míg 2006 első és második féléve között alig egy százalékpontot nőtt az internetpenetráció, addig az elmúlt hat hónapban 5 százalékpontos növekedést figyelhettünk meg. 2007

fr_FRFR