Podcast
Research&more le podcast du CNRC sur les études de marché
Le podcast sur les études de marché du CNRC research&more vise à divertir, inspirer et motiver les auditeurs. Les expériences, les conseils et les dernières tendances partagés par les présentateurs peuvent apporter une nouvelle perspective sur les études de marché. En outre, les émissions de podcast peuvent aider les auditeurs à comprendre l'importance des études de marché et à apprendre comment elles peuvent être utilisées par les entreprises.
Articles de podcast
Online kvalitatív módszerek: melyiket válasszam?
Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.
Mobiletnográfiai kutatások
Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.
MEGBÍZHATÓ ONLINE KUTATÁST SZERETNÉL? FIGYELJ ODA A VÉGZETTSÉGRE!
Megbízható kutatás: hogyan figyeljünk oda online felméréseknél az iskolai végzettségre, hogy a válaszokból helyes következtetésekre jussunk?
ONLINE BLOGKUTATÁS, NAPLÓZÁS, E-DIARY
Online kvalitatív kutatási módszereket bemutató cikksorozatunk legújabb főszereplője a naplózás, blogolás. Amikor az egyéni beszámolókon van a hangsúly: hogyan működik, mit kutassunk így, milyen lépései vannak egy blogkutatásnak?
OBB HÁROMNAPOS TESZT
Az online bulletin board kutatás menetét foglaltuk össze cikkünkben és infografikánkon: a több napos folyamat lépései és életszerű kutatási példák leírása.
FÓKUSZBAN AZ ONLINE BULLETIN BOARD
Ezúttal az online kvalitatív kutatási megoldások közül az online bulletin board (fórumkutatás) módszeréről írtunk összegzést. Hogyan is működik az OBB vagyis a fórumkutatás?
MÉLYINTERJÚK ONLINE: CHAT vs. VIDEO vs. VOICE
Chat alapú, videós és voice alapú online interjúzás összevetése, jellemzői. A legtöbb insightot a legnagyobb költséghatékonysággal.
ONLINE MÉLYINTERJÚK – DISTANCE INTERVIEWING
Korábban az online fókuszcsoportokat, a chat vs. voice módszert mutattuk be, mostani cikkünkben pedig a személyes (one-on-one) interjúzás új útjait és tanulságait igyekeztünk áttekinteni: módszertani megoldások összevetése és támogató szoftverek számba vétele az NRC tapasztalatai alapján.
FÓKUSZCSOPORT CHAT VS VOICE
Chat alapú és voice alapú fókuszcsoportok összevetése: jellemzők, előnyök-hátrányok, különbségek | online kvalitatív kutatások az NRC-nél.
KÉRDŐÍV – RESZPONZÍVAN: 10 TANÁCS MOBILOS KÉRDEZÉSHEZ
Kérdőív reszponzívan: 10 tanács az NRC-től mobilos kérdezéskhez: manapság a kérdőívet elkezdők közel kétharmada mobilról érkezik!
A KORLÁTOK LEBONTÁSA
Ma már tényleg szinte mindent az interneten intézünk – miért épp a piackutatás lenne kivétel? Elérhetőek olyan komplex kutatási platformok, amelyek tökéletes terepet biztosítanak a fókuszcsoportok, mélyinterjúk online térbe költözéséhez – az NRC által fejlesztett Instant Market Research (IMR) épp egy ilyen kutatási szoftver.
ADATVEZÉRELT CÉGEK – A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI
A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az is látható, hogy az elmúlt években folyamatosan növekedett a keresés erre a kulcsszóra.