ÉRTÉKESÍTÉSI TRENDEK 2020 KONFERENCIA – Letölthető NRC prezentáció!

A generációk tartózkodási helyei. Ott szólítsd meg őket!


Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatójának előadása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara és Piac és Profit Konferenciaközpont szervezésében tartott eseményen 2020. január 16-án.
  • X, Y és Z generációk: mennyire digitálisak?
  • Mennyire élnek a hírek, videók, influencerek és közösségi média bűvöletében?
  • Mi motiválja őket cégek, márkák online követésére?
  • Mi a jelentőségük az ajánlásoknak, a vásárlói fórumoknak, felhasználói videóknak az egyes korosztályok számára?
  • Mit gondolnak a személyre szabott reklámokról?
Kurucz Imre, a NRC kutatási igazgatója


Kurucz Imre 2020.01.16-ai előadásának anyaga letölthető itt:

[wpdm_package id=’17481′]

Konferencia site

Egyéb letölthető NRC prezentációk (2019):

Molnár Zoltán (Internet Hungary 2019): Az online fizetés szép új világa avagy Revolut és társai

Sági Ferenc (Média Hungary, 2019): Multiscreen: impulzusvásárlás a kanapéról?


Gyenes Edina

Online piackutatást szeretne?

ADJA LE MOST MEGRENDELÉSÉT VAGY KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!

[ninja_form id=7]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Let's talk!

Write or call me and I will answer your questions

We can help you make market research a quick return on your investment!
More articles by János Klenovszki

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.

en_USEN