Megkérdeztük a médiafogyasztót (letölthető prezentáció)

Hogyan változtak az elmúlt időszakban a médiafogyasztási szokások? Nőtt vagy csökkent az egyes platformokon töltött idő? És mit gondolnak a médiafogyasztók: mi fog változni a következő egy évben?

Hogyan működnek a hirdetések az egyes médiafelületeken? Hol érzik az emberek a reklámokat leginkább figyelemfelkeltőnek, és hol érzik azt, hogy leginkább nekik szólnak? Melyik felületen képesek a hirdetések leginkább felkelteni az érdeklődést?

Sági Ferenc Internet Hungaryn tartott előadásából mindez kiderül. A prezentáció – benne az NRC friss adataival – most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
Let's talk!

Write or call me and I will answer your questions

We can help you make market research a quick return on your investment!
More articles by János Klenovszki

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.

en_USEN