Szeptemberi szemelvényeink – Publikus NRC kutatások

 

Minden hónapban rákeresünk -szerénytelenül- magunkra a Google hírkeresőjében, és mostantól meg is osztjuk veletek az érdekesebb találatokat, a teljesség igénye nélkül. Most tehát szeptemberi (publikus) kutatásainkról olvashattok.

 

Az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége megbízásából készítettünk kutatást a megtakarítások és gyermekek pénzügyi tudatosságra nevelésének témakörében.

 

Az anyagi gyarapodásról és előrelépésről a CIB megbízásából kérdeztük az embereket.

 

A Vodafone kérésére a fiatalok internetezési szokásait is megkutattuk.

 

Szintén a megtakarításokról volt szó az OVB-vel történő együttműködésünk során.

 

A CIG Pannónia Életbiztosító az emberek egészségügyi ellátásokról alkotott véleményét szerette volna megismerni a segítségünkkel.

 

Autókat érő hackertámadásokról kérdeztük a lakosságot az NNG kérésére.

 

Álláskeresés témakörben a DreamJo.bs keresett meg minket. Az eredményről beszámolt pl.

 

A boldog öregkor anyagi feltételeit kutattuk a Groupamával.

 

YOUTH & YOUNG FAMILIES kornferencián is kártunk, előadásunk ősszefoglalója megtekinthető a

 

A férfiak kozmetikum-használati szokásait is vizsgáltuk a CD felkérésére.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
More articles by Gergely Takács

Grafikus pozíció

  GRAFIKUS DIZÁJNERT keresünk bővülő csapatunkba, változatos feladatokhoz, teljes (napi 8 órás) munkaidőben. Csatlakozz te is Magyarország vezető online piackutató cégéhez! ELVÁRÁSOK: – Jártasság

A hónap kreatív kampánya | Harmadszor

Kötelezően most is leírjuk, hogy a kampány kiválasztása szubjektív szempontok alapján történt. Nem kutattunk hozzá, csak kiválasztottuk szavazással melyiket szeretjük, hiszen számok, modellek és

en_USEN