Októberi szemelvényeink – Publikus kutatásaink az online médiában

 

Ebben a hónapban is utánajártunk hol jelentünk meg, és büszkén meg is mutatjuk. Igaz, a szeptemberi felhozatalhoz képest most kevesebb érdekes hírben tűntünk fel, de sajnos igen kevés olyan kutatást készítünk, ami bejárhatja a sajtót, hiszen a legtöbb esetben titkos információkat adunk át ügyfeleinknek, amiket ők féltve őriznek.

 

Magyarország kórképét a Groupamával állítottuk fel. Nem túl vidám, de fontos téma ez.

Tovább a Pénzcentrum oldalára >>

 

A Generalival karöltve az autósok épségéért aggódtunk.

Tovább a Napi.hu oldalára >>

 

A piaci összefogás jegyében a TNS-sel vizsgáltuk meg a digitális média térnyerését a marketingben.

Tovább a Prim.hu-ra >>

 

A megtakarításokról az OVB megbízásából kérdeztük az embereket.

Tovább a Blikk oldalára >>

 

A kiskamaszok pénzköltési szokásairól a CIB számára készítettünk tanulmányt.

Tovább a Blikk oldalára >>

 

Ugyanez a CIB-es kutatás a pénzügyi nevelésre és a szülők szerepére is kitért.

Tovább a Teol oldalára >>

 

Az OVB-vel a nyugdíjak iránt is érdeklődtünk, hiszen mi sem leszünk már fiatalabbak.

Tovább a 24.hu-ra >>

 

Egészségügyi kiadásainkról az ÖPOSZ számára készítettünk kutatást

Tovább a weborvos oldalára >>

 

Sok volt a pénzügyi téma tehát, de akinek ez nem elég, kapcsolódjon be pénzügyi trackingünkbe, ahol a bankoló lakosság digitális érettségét követjük nyomon.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Articles on similar topics

Browse the NRC downloadable infographics, use the data you find, but please always refer to us.
More articles by Gergely Takács

DOWNLOAD | Materials from our presentation at Media Hungary 2018

[vc_row][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text] [wpdm_package id=’15587′] [/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text] [wpdm_package id=’15567′] [/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][/vc_row]

Would you like to stay in an okoshotel?

  With our smart devices in our pockets, we'll walk out the door of our smart home and leave our smart city to spend a few days somewhere else. Where are we staying? Of course.

en_USEN