Generációk a közösségi médiában (letölthető prezentáció)

A 40 év alattiak körében szinte mindenki internetezik, és ma már az X generációban is bőven 90% felett van az internetezők aránya. Hét internetezőből hat pedig a közösségi médiát is rendszeresen használja.

De vajon megfigyelhetők-e különbségek az egyes generációk közösségimédia-használatában? Ugyanazokat a platformokat látogatják, vagy igaz az a vélekedés, hogy a Z generáció már nem érhető el a Facebookon? Milyen szituációkban, mire és hogyan használja egy X generációs a social media felületeket, és eltér-e ez a fiatalok szokásaitól? Beszélhetünk-e már függésról, és milyen változást hozott ebben a pandémia?

Az NRC friss adatait Kurucz Imre mutatta be a Social Media 2021 konferencián. A prezentáció most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
¡Hablemos!

Escríbame o llámeme y responderé a sus preguntas

Podemos ayudarle a rentabilizar rápidamente su inversión en estudios de mercado.
Más artículos de János Klenovszki

Seis carreras típicas en Hungría

Nincs már általánosan követendő értékrend: a magyar lakosság jellemzően hat eltérő modell alapján éli az életét – derült ki abból az egyedülálló életút-szegmentációs kutatásból,

pénzügy kutatás - CSOK

Szabad a CSOK… – de kinek kell?

A 2015. július 1-én bevezetett Családok Otthonteremtési Kedvezménye jelentősen bővítette a vissza nem térítendő állami támogatással megvásárolható ingatlanok és egyben a jogosultak körét is.

|

Az igazság pillanata – interjú Géczi Tamással

Géczi Tamás közel 25 éves piackutatási gyakorlattal rendelkezik. Dolgozott a szakma valamennyi szintjén, lokális és regionális kutatói, ügyfélkapcsolati és menedzsment pozíciókban a világ vezető

es_ESES