PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI

Kozák Anna

Az NRC banki és fintech trackingjének külön kiadásai címszavakban

A 2019-es év több olyan fordulat is hozott a pénzügyi szektorban, ami mellett nem mehettünk el szó nélkül.

És miért is tettük volna, amikor az NRC Digi@Bank Monitor kutatásának Digi@Bank Bulletin fejezete épp erre hivatott: hogy még melegében reagáljon az aktuális banki, pénzügyi hot topic-okra, és gyors válaszokat adjon a felmerülő kérdésekre.

De mik is voltak ezek a történések és milyen kérdéseket vizsgáltunk negyedévenként futó kutatásunkban?

Főcímekben összefoglaltuk.

Szemezgessen infografikánkból!

Digi@Bank Monitor: külön is megvásárolható negyedéves pénzügyi elemzéseink (DBM előfizetőknek ingyenes)
Digi@Bank Monitor: külön is megvásárolható negyedéves pénzügyi elemzéseink (DBM előfizetőknek ingyenes)
A Digi@Bank Monitor teljes 2019. évi elemzése megvásárolható, a 2020. évi elemzés pedig kedvezménnyel előrendelhető. – Érdeklődöm!
A DIGI@BANK MONITOR ELEMZÉS ALAP MODULJAI

Átfogó negyedéves pénzügyi elemzésünk több nagyobb témakört is felölel az alapvető bankhasználaton, termákhasználaton, szolgáltatóváltás iránti nyitottságon túl egészen az olyan speciális témakörökig, mint a fintech újdonságok iránti nyitottság vagy a digitális bankolási felületek hazsnálata, megítélése.

Tekintse át a TELJES ELEMZÉS tartalomjegyzékét az alábbiakban!

Az Önt leginkább érdeklő Digi@Bank modulokra kérjen egyéni árajánlatot!
Digi@Bank Monitor logo
1. Makro pénzügyi trendek, attitűdök

Lakossági anyagi várakozások, attitűdök. – Banki termékhasználat, új termékek. – Bankváltás, új termék iránti nyitottság.

2. Márka és touchpoint tracking

Banki márkapreferecia, támogatott ismertség. – Friss márka- és touchpointészlelés. – Bankhasználat, főbank.

3. Daily banking

Banki folyószámla, havi jóváírások, számlanyitási okok. – Folyószámla hitelkeret, tranzaktálás, bankkártya és hitelkártya használat.

4. „Digichannel”

Internetbank penetráció, használati gyakoriság, funkciók, internetbank értékelés. – Digitális ellenállási mutató, mobilbank használat és megítélés, a nem használat okai.

5. Fintech és online fizetés

Pénzügyi Fintech megoldások ismertsége, lakossági érdeklődés. – Online fizetési módok.

6. Lojalitás & elégedettség

Bankhasználat, elégedettség, újraválasztás. – Banki élményradar mutató.

7. Márkaerő csatornánként és termékenként

Márkaerő mutatók 5 banki termék esetében – Csatornánkénti márkaerő: fiók, képviselő, call center, digitális internetes felület, mobil felület.

8. Novelty monitor

Banki-pénzügyi újdonságok fogadtatása. – Aktuális új termék tesztje.

+ Évente 3-4 Bulletin elemzési téma

Gyenes Edina

A 4 PÉNZÜGYI ELEMZÉS EGYÜTTES ÁRA MOST CSAK

990.000 FT + ÁFA

ADJA LE MEGRENDELÉSÉT MOST!

[ninja_form id=18]

Facebook
Twitter
LinkedIn
¡Hablemos!

Escríbame o llámeme y responderé a sus preguntas

Podemos ayudarle a rentabilizar rápidamente su inversión en estudios de mercado.
Más artículos de János Klenovszki

La investigación cualitativa y el mundo digital

Tuvimos una muy buena charla con el Dr. Ádám Babocsay, psicólogo e investigador cualitativo: ¡acompáñenos, escúchenos! La nueva era de la investigación cualitativa: conquista en línea, efectos COVID

CX trendek 2023|

Experiencia del cliente y tendencias de CX en 2023

Tegnap a CXPA Hungary felkérésére egy előadást tartottam a 2023 ügyfélélmény trendekről és a hazai lakosság ügyfélelvárásairól, amelyből készítettem a nemzetközi trendeket összefoglaló cikket.

es_ESES