¡Hablemos!

Escríbame o llámeme y responderé a sus preguntas

Podemos ayudarle a rentabilizar rápidamente su inversión en estudios de mercado.
Szakterületeim

Telekom

Kik és miért gondolkodnak szolgáltatóváltáson? Hogyan tudod javítani az ügyfélélményt? Milyen új szolgáltatások lesznek sikeresek?

Comercio

Melyek azok a trendek, amelyek átformálják a kereskedelmet? Hogyan tudják megtartani az üzletláncok a vásárlóikat? Mit keres a vásárló?

Ügynökségek

Adatokkal, információkkal segítjük az ügynökségi partnereink sikerét tracking, ad-hoc vagy omnibusz kutatásaink segítségével.

Medios de comunicación

Az újság, a rádió, a televízió, a streaming és az online piaci felhasználókról teljes képet nyújtunk ügyfeleink számára.

PRODUCTOS DE GRAN CONSUMO

Márkaismertség, csomagolástesztek, otthoni terméktesztek innovatív módszerekkel segítjük partnereinket termékeik fejlesztésében.

Közlekedés, utazás

Utazás, turizmus és minden jármű amit használ a lakosság. Ismerd meg a felhasználói és utazási szokásokat tracking kutatásaink segítségével.

Szakmai tapasztalat

Történelem tanárként és szociológusként végeztem a Szegedi Tudományegyetemen. Lassan 20 éve foglalkozom kutatással. Első szakmai tapasztalataimat közvéleménykutatásban szereztem, majd a médiaügynökségi kutatói lét ragadott meg néhány évre, míg az utóbbi bő 10 évet piackutatással töltöttem az NRC kötelékében, jelenleg kutatási igazgatóként.

Alapvetően rengeteg kutatási területtel foglalkozunk közvetlen kollégáimmal, de elsősorban média-PR-kommunikációs kutatások, FMCG, közszolgáltatások és turisztika vonalon mozgunk az elmúlt évtizedben, felhasználva ehhez a kvalitatív és kvantitatív kutatási módszerek tárházát, szemkamerás kutatástól, a klasszikus kvalitatívon át egészen az conjoint-analízisig.

Szeretem a munkám, hiszen mi piackutatók a világ valamely szeletéről szerzünk jobb megértést egy-egy projekt során, ami végül magánemberi látásmódunkra is kihat. Ezzel együtt szabadidőmben kerülök mindent, ami digitális, és azt hiszem, hogy fokozódó szimbiózisban élek a természettel.

Szakmai cikkek
Reklámteszt Pepsi|

Kata visszatérése jót tett a Pepsi márkának

Kétheti rendszerességgel indítunk reklámkutatásokat, hogy a 2009 óta fennálló, immáron többszáz szpotot magába foglaló, így akár szektorspecifikus benchmarkok megadására is képes Spotlight rendszerünket frissen tartsuk.

|

Hol VOD, hol nem VOD

VOD üzleti modellek A médiakutatási adatok szerint külföldön az elmúlt években a legnagyobb műsorszolgáltatók mindegyike elkezdte saját VOD szolgáltatás kiépítését, fejlesztését és piacra dobását. A

Kis magyar torrentológia

Leíró elemzés a magyarok torrentezési szokásairól Apró kis információdarabkák szétszórva a világban. Minden információdarabka megosztható és letölthető, egészen addig, amíg össze nem áll a nagy

es_ESES