A Research and more Podcast 11. adása (2020.04.29.)
Tartalomjegyzék
Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés. Ennek a kutatásnak a hátteréről és legfontosabb tanulságairól beszélgettünk.
Ennek a kutatásnak a hátteréről és legfontosabb tanulságairól beszélgetettünk.
Ecoutez-le ! Et si vous l'aimez, abonnez-vous à notre chaîne sur Youtube, Spotify ou iTunes !
A 11. adás (Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó) Spotifyon is hallgatható.
Nos précédents podcasts sur le CNR:
L'évolution de la consommation de contenu : télévision et streaming (Spotify)
Tendances et défis dans les études de marché (Spotify)
Nos finances numériques (Spotify)
E-commerce, achats en ligne, NRC podcast (Spotify)