Actualités
Internetről a fa alá
Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis így
Karácsony számokban
Megkérdeztük a 18-59 éves magyarokat, mit jelent nekik a karácsony…
Októberi szemelvényeink – Publikus kutatásaink az online médiában
Ebben a hónapban is utánajártunk hol jelentünk meg, és büszkén meg is mutatjuk. Igaz, a szeptemberi felhozatalhoz képest most kevesebb érdekes hírben tűntünk fel,
A hónap kreatív kampánya | Harmadszor
Kötelezően most is leírjuk, hogy a kampány kiválasztása szubjektív szempontok alapján történt. Nem kutattunk hozzá, csak kiválasztottuk szavazással melyiket szeretjük, hiszen számok, modellek és válaszok
Szeptemberi szemelvényeink – Publikus NRC kutatások
Minden hónapban rákeresünk -szerénytelenül- magunkra a Google hírkeresőjében, és mostantól meg is osztjuk veletek az érdekesebb találatokat, a teljesség igénye nélkül. Most tehát szeptemberi
NRC prezentációk – Internet Hungary 2017.
2017-ben is ott voltunk az Internet Hungary konferencián, ezúttal 3 előadással. Töltsd le és nézd meg, miről beszéltek kutatóink az eseményen! [vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]Molnár Zoltán
Digi@Bank Monitor – Az NRC új pénzügyi / fintech tracking kutatása
A digitális bankolási tölcsér főként az applikáció letöltésnél szűkül – és ott nagyon. A digitális ellenállási mutató magas, ami több dologra is visszavezethető. A
NRC Innovációkutatás 2017. | Kérdőív piackutatóknak és megrendelőiknek
Elindult Innovációkutatás 2017. nevű GRIT kutatásunk. Az előző évekhez hasonlóan idén újra elkészítjük a piackutatási szakma egyetlen olyan kutatását, amely rólunk szól. Célunk továbbra is az,
Fogmosási szokásaink
Ismét bekerültünk a hírekbe, ezúttal a Rapid White kozmetikai márka megbízásából készített kutatásunkkal. Annyira jó, hogy amikor nincs időnk cikket írni egy-egy kutatásról, akkor
A hónap kampánya szerintünk | 2. rész
Egészen új unaloműző rovatunk, a hónap kampánya 2. részében ismét megmutatjuk, mit szavaztunk meg önkényesen e hó legjobbjának. Előtte azonban egy kis kitérő: A
Férfiak és kozmetikumok
Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel (a
Infografikára tettük a vizes VB szurkolói várakozásait
A hazai közönség optimistán készül a közelgő vizes világbajnokságra. Az NRC és a NetPanel friss felméréséből kiderül: ötből ketten aktívan követik majd a világeseményt.
Internetről a fa alá
Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis így
Karácsony számokban
Megkérdeztük a 18-59 éves magyarokat, mit jelent nekik a karácsony…
Októberi szemelvényeink – Publikus kutatásaink az online médiában
Ebben a hónapban is utánajártunk hol jelentünk meg, és büszkén meg is mutatjuk. Igaz, a szeptemberi felhozatalhoz képest most kevesebb érdekes hírben tűntünk fel,
A hónap kreatív kampánya | Harmadszor
Kötelezően most is leírjuk, hogy a kampány kiválasztása szubjektív szempontok alapján történt. Nem kutattunk hozzá, csak kiválasztottuk szavazással melyiket szeretjük, hiszen számok, modellek és válaszok
Szeptemberi szemelvényeink – Publikus NRC kutatások
Minden hónapban rákeresünk -szerénytelenül- magunkra a Google hírkeresőjében, és mostantól meg is osztjuk veletek az érdekesebb találatokat, a teljesség igénye nélkül. Most tehát szeptemberi
NRC prezentációk – Internet Hungary 2017.
2017-ben is ott voltunk az Internet Hungary konferencián, ezúttal 3 előadással. Töltsd le és nézd meg, miről beszéltek kutatóink az eseményen! [vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]Molnár Zoltán
Digi@Bank Monitor – Az NRC új pénzügyi / fintech tracking kutatása
A digitális bankolási tölcsér főként az applikáció letöltésnél szűkül – és ott nagyon. A digitális ellenállási mutató magas, ami több dologra is visszavezethető. A
NRC Innovációkutatás 2017. | Kérdőív piackutatóknak és megrendelőiknek
Elindult Innovációkutatás 2017. nevű GRIT kutatásunk. Az előző évekhez hasonlóan idén újra elkészítjük a piackutatási szakma egyetlen olyan kutatását, amely rólunk szól. Célunk továbbra is az,
Fogmosási szokásaink
Ismét bekerültünk a hírekbe, ezúttal a Rapid White kozmetikai márka megbízásából készített kutatásunkkal. Annyira jó, hogy amikor nincs időnk cikket írni egy-egy kutatásról, akkor
A hónap kampánya szerintünk | 2. rész
Egészen új unaloműző rovatunk, a hónap kampánya 2. részében ismét megmutatjuk, mit szavaztunk meg önkényesen e hó legjobbjának. Előtte azonban egy kis kitérő: A
Férfiak és kozmetikumok
Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel (a
Infografikára tettük a vizes VB szurkolói várakozásait
A hazai közönség optimistán készül a közelgő vizes világbajnokságra. Az NRC és a NetPanel friss felméréséből kiderül: ötből ketten aktívan követik majd a világeseményt.