Actualités
Több mint 6 millió internetező
Az utóbbi egy évben folytatódott az internetpenetráció lassú növekedése – jelenleg a 15 évesnél idősebb magyar lakosság 73 százaléka internetezik, ami 2 százalékponttal magasabb,
Nem kérünk az óraátállításból
Október végén ismét visszatekertük óráinkat, és áttértünk a téli időszámításra. Ilyenkor újra és újra középpontba kerül az a kérdés, vajon szükség van-e minderre? Szeretjük-e
Exkluzív kutatásunk az Internet Hungaryn – Most letölthető!
Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi
Hogy kerül az áru haza? (Letölthető prezentációval!)
Az online vásárlás nem mindig azt jelenti, hogy megrendeljük a terméket az interneten, és várjuk, hogy csengessen a futár. E-kereskedelmi tracking kutatásunk szeptemberi hullámában
Biztosítás: online kötjük?
Egyre több ügyet intézünk az interneten, miért épp a biztosításkötés lenne kivétel? Friss NRC adatok arról, kik, hol és milyen biztosítást kötnek online módon. Minden
Szeretjük a videóbírót
Jó néhány dologról emlékezetes maradhat számunkra az oroszországi foci világbajnokság – legyen az a németek vagy a spanyolok idő előtti búcsúja, az angolok meglepően jó
Melyik a legnépszerűbb fesztivál?
Nyár van, dübörög a fesztiválszezon – és a 40 évesnél fiatalabb magyar felnőttek 18 százaléka idén is részt vesz (vagy vett) valamilyen könnyűzenei fesztiválon. A
A hitelfelvétel tűzkeresztsége
Amilyen a katonáknál a tűzkeresztség, olyan az első hitelfelvétel a pénzügyi fogyasztónál. Gyakran váratlanul jön, izgulunk miatta, utána sokáig emlegetjük, és hatással van a
Megint a németek?
A magyarok háromötödét érdekli a foci vb – derül ki az NRC kutatásából, amely az esemény kezdete előtti napokban készült. A spanyolok és a
TÉLÉCHARGER : Matériel de notre présentation à Media Hungary 2018
[vc_row][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text] [wpdm_package id=’15587′] [/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text] [wpdm_package id=’15567′] [/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][/vc_row]
Vous souhaitez séjourner dans un okoshotel ?
Okoseszközökkel a zsebünkben kilépünk okosotthonunk ajtaján, és elhagyja okosvárosunkat, hogy néhány napot valahol máshol töltsünk el. Hol szállunk meg? Hát persze, hogy egy okoshoteben!
Elektronikus pénzügyek: Új technológiák, új félelmek?
A Digi@Bank Monitor idei első hullámában több más aktuális téma mellett az elektronikus bankoláshoz köthető aggodalmakat vizsgáltuk. A kérdés különös időszerűségét az adja, hogy
Több mint 6 millió internetező
Az utóbbi egy évben folytatódott az internetpenetráció lassú növekedése – jelenleg a 15 évesnél idősebb magyar lakosság 73 százaléka internetezik, ami 2 százalékponttal magasabb,
Nem kérünk az óraátállításból
Október végén ismét visszatekertük óráinkat, és áttértünk a téli időszámításra. Ilyenkor újra és újra középpontba kerül az a kérdés, vajon szükség van-e minderre? Szeretjük-e
Exkluzív kutatásunk az Internet Hungaryn – Most letölthető!
Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi
Hogy kerül az áru haza? (Letölthető prezentációval!)
Az online vásárlás nem mindig azt jelenti, hogy megrendeljük a terméket az interneten, és várjuk, hogy csengessen a futár. E-kereskedelmi tracking kutatásunk szeptemberi hullámában
Biztosítás: online kötjük?
Egyre több ügyet intézünk az interneten, miért épp a biztosításkötés lenne kivétel? Friss NRC adatok arról, kik, hol és milyen biztosítást kötnek online módon. Minden
Szeretjük a videóbírót
Jó néhány dologról emlékezetes maradhat számunkra az oroszországi foci világbajnokság – legyen az a németek vagy a spanyolok idő előtti búcsúja, az angolok meglepően jó
Melyik a legnépszerűbb fesztivál?
Nyár van, dübörög a fesztiválszezon – és a 40 évesnél fiatalabb magyar felnőttek 18 százaléka idén is részt vesz (vagy vett) valamilyen könnyűzenei fesztiválon. A
A hitelfelvétel tűzkeresztsége
Amilyen a katonáknál a tűzkeresztség, olyan az első hitelfelvétel a pénzügyi fogyasztónál. Gyakran váratlanul jön, izgulunk miatta, utána sokáig emlegetjük, és hatással van a
Megint a németek?
A magyarok háromötödét érdekli a foci vb – derül ki az NRC kutatásából, amely az esemény kezdete előtti napokban készült. A spanyolok és a
TÉLÉCHARGER : Matériel de notre présentation à Media Hungary 2018
[vc_row][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text] [wpdm_package id=’15587′] [/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text] [wpdm_package id=’15567′] [/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][/vc_row]
Vous souhaitez séjourner dans un okoshotel ?
Okoseszközökkel a zsebünkben kilépünk okosotthonunk ajtaján, és elhagyja okosvárosunkat, hogy néhány napot valahol máshol töltsünk el. Hol szállunk meg? Hát persze, hogy egy okoshoteben!
Elektronikus pénzügyek: Új technológiák, új félelmek?
A Digi@Bank Monitor idei első hullámában több más aktuális téma mellett az elektronikus bankoláshoz köthető aggodalmakat vizsgáltuk. A kérdés különös időszerűségét az adja, hogy