Actualités

Aktívak a magyar Facebook-használók

A rendszeresen internetező magyarok csupán egytizede nem regisztrált soha a Facebookra, négyötödük legalább hetente, kétharmaduk pedig minden nap látogatja, használja a legnagyobb közösségi oldalt. Az

Kiaknázatlan lehetőségek – ökonometria

A médiakutatás változatos munka. Ügyfeleink a legkülönfélébb feladatokkal bíznak meg minket kampányaikkal kapcsolatban, szpotteszttel, logóteszttel, storyboardok elemzésével. Sokszor értékelünk szlogeneket, szereplőket, reklám alatti zenék tetszését.

Changement de nom et étude de marché

Erdélyi Laura 2012-ben az Apród.hu senior brand managereként kezdett az Allegro Groupnál dolgozni. Egy évvel később, 2013 szeptemberében, az általános apróhirdetési oldal marketing vezetője lett.

csokoládé fogyasztás|

Boldogság grammra

Lassan, nyugodtan, minden percét kiélvezve, jól megízlelve, vagy mohón, kapkodva, titokban befalva? Búfelejtőnek, netán jól megérdemelt jutalomként? Megnyugvást, vagy új energiát, feltöltődést remélve? Másokkal megosztva,

kutatás

Rádióhallgatás online – Nem eszik olyan forrón

Terjednek az online rádiók, amik a tapasztalatok szerint jól megférnek a hagyományos adók mellett. Az online rádiók médiatervezői eszköztárba való bekerülését azonban gátolja az egységes,

A szülőké a felelősség

Az anyák egyharmada tartja károsnak vagy veszélyesnek az internetet gyermeke számára – derül ki az NRC felméréséből. A veszély mértéke ötfokú skálán 3,11 pont. Ez

|

15 ans de CNR !

„Baromi jó ötlet! – mondta a nemzetközi filmiparban dolgozó barátom 1999-ben, miközben sem a piackutatásról, sem az internetről nem tudott semmit. „Őrült ötlet!” – mondta

|

2,2 millions de personnes en ligne

Továbbra is a Profession.hu a legismertebb és legnépszerűbb állásportál Magyarországon, megelőzve a Jobline-t és a Workaniát – derül ki az NRC Álláskeresés az interneten című

Aktívak a magyar Facebook-használók

A rendszeresen internetező magyarok csupán egytizede nem regisztrált soha a Facebookra, négyötödük legalább hetente, kétharmaduk pedig minden nap látogatja, használja a legnagyobb közösségi oldalt. Az

Kiaknázatlan lehetőségek – ökonometria

A médiakutatás változatos munka. Ügyfeleink a legkülönfélébb feladatokkal bíznak meg minket kampányaikkal kapcsolatban, szpotteszttel, logóteszttel, storyboardok elemzésével. Sokszor értékelünk szlogeneket, szereplőket, reklám alatti zenék tetszését.

Changement de nom et étude de marché

Erdélyi Laura 2012-ben az Apród.hu senior brand managereként kezdett az Allegro Groupnál dolgozni. Egy évvel később, 2013 szeptemberében, az általános apróhirdetési oldal marketing vezetője lett.

csokoládé fogyasztás|

Boldogság grammra

Lassan, nyugodtan, minden percét kiélvezve, jól megízlelve, vagy mohón, kapkodva, titokban befalva? Búfelejtőnek, netán jól megérdemelt jutalomként? Megnyugvást, vagy új energiát, feltöltődést remélve? Másokkal megosztva,

kutatás

Rádióhallgatás online – Nem eszik olyan forrón

Terjednek az online rádiók, amik a tapasztalatok szerint jól megférnek a hagyományos adók mellett. Az online rádiók médiatervezői eszköztárba való bekerülését azonban gátolja az egységes,

A szülőké a felelősség

Az anyák egyharmada tartja károsnak vagy veszélyesnek az internetet gyermeke számára – derül ki az NRC felméréséből. A veszély mértéke ötfokú skálán 3,11 pont. Ez

|

15 ans de CNR !

„Baromi jó ötlet! – mondta a nemzetközi filmiparban dolgozó barátom 1999-ben, miközben sem a piackutatásról, sem az internetről nem tudott semmit. „Őrült ötlet!” – mondta

|

2,2 millions de personnes en ligne

Továbbra is a Profession.hu a legismertebb és legnépszerűbb állásportál Magyarországon, megelőzve a Jobline-t és a Workaniát – derül ki az NRC Álláskeresés az interneten című

fr_FRFR