Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés
Online kérdőív
Kérdőívszerkesztő
Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.
Panelmenedzser
A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.
Organisation qualitative
Online kvalitatív rendszer
Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.
Válaszadók szervezése
Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.
Online kérdőív
Contactez-nous en toute confiance
Híreink
NRC koronavírus elemzések háromhetente
Koronavírus kutatás és elemzés: rendszeres háromheti kutatásunk, melynek alaperedményei az erre feliratkozóknak ingyenesek. Érdemes csatlakozni a jól értesültek egyre növekvő táborához!
Digitalizálódó szokások: NRC Podcast
Digitalizálódó szokások: Hogyan alakította át a koronavírus-járvány a szokásainkat, hogyan hatott arra, mivel töltjük a szabadidőnket? NRC Podcast 2020.10.26. – 3. adás: Szücs Szilvi és Kurucz Imre beszélgetése.
Post-covid hatás a munkahelyeken – NRC Podcast
Post-covid hatás a munkahelyeken – az NRC Marketingkutató podcast sorozatának 2. adása friss kutatási eredményekkel (2020. 10.09.).
A pandémia hatása a munkavállalókra
Az NRC 1000 fős, országosan reprezentatív kutatása a munkavállalókról a munkáltatók és döntéshozók számára. Klenovszki János videón megtekinthető és letölthető előadása a Marketing Summit Hungary konferenciáról.
Internet Hungary online konferencia 2020. október 6-7.: Versenyre kényszerítve
Internet Hungary online konferencia: két NRC előadás Kurucz Imértől friss kutatási adatokkal 2020. október 6-án és 7-én.
Fenntarthatóság tracking indul az NRC-nél
Az NRC legújabb szindikált kutatásának első mérési hulláma októberben indul. Féléves trackingünk első elemző összefoglalóját november 30-án adjuk át.
Podcast az NRC-től: adatokkal, trendekkel, véleményekkel
Podcast az NRC Marketingkutatótól: adatokkal, trendekkel, véleményekkel. 1. adás: Pandémia hangulat. Hallgasd meg most!
Service Design Day – 2020.10.08.
Service Design Day 2020.10.08. NRC kuponkóddal 21% kedvezménnyel regisztrálhatsz az eseményre! Gyere, inspirálódj, foglald le helyed most!
Sous l'emprise des écrans
Divertissement avant, pendant et après la saison de karaté : comment le couvre-feu a-t-il modifié le divertissement ? Qu'avons-nous fait pour passer le temps pendant la "quarantaine" ? Nous avons exploré ce sujet en mai dernier, mais il est toujours instructif de voir ce que nous avons trouvé. D'une part, parce que de nombreux effets se font encore sentir aujourd'hui et, d'autre part, parce qu'il y a fort à parier que la situation du printemps se reproduira dans un avenir proche. Présentation téléchargeable d'Imre Kurucz lors de la conférence Media Digital Hungary.
Impulzusvásárlás a kanapéról – hazai multiscreening körkép
Az NRC évek óta kutatja a multiscreening jelenséget. Legfrissebb elemzésünkből megtudható, hogy több eszköz párhuzamos használata esetén mik is kerülnek az egyes képernyőkre, és hogyan is írja át a XXI. század a médiatervezői eszköztárakat. Mennyire jellemző az impulzusvásárlás a kanapéról?
NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?
NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?
Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?
A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb élményt.